کد خبر: 190804
|
۱۳۹۷/۰۳/۰۴ ۲۰:۱۵:۰۰
| |

گرامی‌مقدم سخنگوی حزب اعتمادملی در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

عناصر خارج از حزب قصد تنش‌آفرینی داشتند

اسماعیل گرامی‌مقدم سخنگوی حزب اعتمادملی با اشاره به برگزاری دومین کنگره این حزب گفت: متاسفانه در این جلسه شاهد بودیم که برخی عناصر خارج از حزب قصد تنش‌آفرینی داشتند. خوشبختانه با درایت و مدیریت این تنش‌ها رفع و جلسه به اتمام رسید.

عناصر خارج از حزب قصد تنش‌آفرینی داشتند
کد خبر: 190804
|
۱۳۹۷/۰۳/۰۴ ۲۰:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| اسماعیل گرامی مقدم، سخنگوی حزب اعتمادملی در گفت‌وگو با #اعتمادآنلاین به تشریح جزییات دومین کنگره این حزب پرداخت و گفت: جلسه کنگره حزب اعتمادملی امروز با شکوه قابل توجهی برگزار شد. اعضای حزب از سراسر کشور و مناطق در این جلسه شرکت داشتند.

وی افزود: شخصیت‌های سیاسی برجسته کشور از جمله آقایان عبدالله نوری، غلامحسین کرباسچی، محمدرضا تابش، ابراهیم اصغرزاده و ده‌ها شخصیت سیاسی دیگر در این جلسه حاضر بودند و آقایان رسول منتجب‌نیا، محمدرضا عارف،‌ علی مطهری و الیاس حضرتی رئیس شورای اجرایی حزب اعتماد ملی به سخنرانی پرداختند.

وی همچنین گفت: متاسفانه در این جلسه شاهد بودیم که برخی عناصر خارج از حزب قصد تنش‌آفرینی داشتند. خوشبختانه با درایت و مدیریت این تنش‌ها رفع و جلسه به اتمام رسید.

گرامی‌مقدم در مورد زمان جلسه آتی نیز گفت: شورای اجرایی حزب اعتماد ملی در این‌باره تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

به گفته گرامی‌مقدم، فاطمه کروبی، دبیران کل احزاب سیاسی، تعدادی از نمایندگان مجلس، روزنامه‌نگاران، اهالی فرهنگ و هنر از جمله مهمانان حاضر در دومین کنگره حزب اعتمادملی بودند. همچنین در آغاز دومین کنگره حزب اعتماد ملی، موسیقی عاشیقلر به عنوان نمادی فرهنگی از اقوام ایرانی از جمله اعراب، کردها، بلوچ‌ها و ترک‌ها توسط هنرمندان اجرا شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها