کد خبر: 192508
|
۱۳۹۷/۰۳/۱۹ ۱۴:۲۵:۰۰
| |

محمد کاظمی عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس:

جاذبه صداوسیما رو به افول است/ صداوسیما خواسته مردم را مورد توجه قرار نمی‌دهد

یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به انتقادات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص عملکرد صداوسیما، گفت: صداوسیما از هنرمندان صاحب نام خالی شده است و جاذبه صداوسیما رو به افول است.

جاذبه صداوسیما رو به افول است/ صداوسیما خواسته مردم را مورد توجه قرار نمی‌دهد
کد خبر: 192508
|
۱۳۹۷/۰۳/۱۹ ۱۴:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد کاظمی درباره انتقادات اخیر مقام معظم رهبری از صداوسیما، گفت: علی‌القاعده رسانه باید به افرادی که از آن استفاده می‌کنند نگاه کند و به دنبال تامین نیازهای آنها باشد. باید ببینند خواسته استفاده‌کنندگان چه چیزی است تا به آن پاسخ دهند.

وی افزود: البته ما در این خصوص محدودیت‌هایی هم داریم. ما محدودیت‌های قانونی داریم. کشور ما کشوری است که با قوانین اسلامی و شرعی اداره می‌شود، این موضوع یعنی قوانین اسلامی و شرعی حتما باید رعایت شود. به هر صورت اینها محدودیت‌هایی برای صداوسیما ایجاد می‌کند اما افزایش میزان نارضایتی مردم از صداوسیما به این موضوع بر می‌گردد که صداوسیما خواست شنوندگان و بینندگان را در کلیه برنامه‌های خود مورد توجه قرار نداده است.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ادامه داد: جامعه ما جامعه جوانی است، درخواست‌های جوانان متفاوت است. ما می‌توانیم در چارچوب موازین شرعی و قانونی تولیداتی داشته باشیم که خواسته‌های جوانان را به نسبت اقناع کند. برای مثال در بحث موسیقی در خصوص هنر، ورزش و مباحث سینمایی تئاتری، صداوسیما در این چند سال گذشته نه تنها هیچ ترقی و تکاملی نداشته بلکه به شدت افت کرده است. امروز مردم تمایل دارند که سریال‌های تولید 10 سال پیش را ببینند تا سریال‌هایی که امروز تولید می‌شوند.

کاظمی تاکید کرد: صداوسیما از هنرمندان صاحب نام، پرکار و صاحب ذوق خالی شده، شما شاهد این هستید که کارگردان‌های معروف و پرکار امروز دیگر با صداوسیما همکاری نمی‌کنند. خیلی از بازیگران دیگر با صداوسیما همکاری ندارند. جاذبه‌های صداوسیما رو به افول است، نه به سوی رشد و تعالی.

وی در پایان بیان کرد: مقام معظم رهبری هم نارضایتی خودشان را اعلام کردند. ما معتقدیم صداوسیما باید با استفاده از برنامه‌ریزان متخصص، صاحب نام و با تجربه حرکت کند و نباید دست صداوسیما از کارگردان‌های صاحب نام و مسلط به سوژه خالی باشد. صداوسیما باید در جهت تکامل پیش برود نه در جهت زوال.

منبع:ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها