کد خبر: 228438
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۹ ۰۸:۰۰:۰۰
| |

صادق نوروزی فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

نیازی به تشکیل پارلمان اصلاحات نیست/ تاجزاده و میردامادی هم طرحی برای پارلمان اصلاحات دارند

دبیرکل حزب توسعه ملی ایران اسلامی گفت: اگر شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان فراگیرتر شود و اصلاحاتی در آن صورت گیرد تا شامل همه افراد ملی و گروه‌ها باشد، کافی است و نیازی به تشکیل پارلمان اصلاحات نیست.

نیازی به تشکیل پارلمان اصلاحات نیست/ تاجزاده و میردامادی هم طرحی برای پارلمان اصلاحات دارند
کد خبر: 228438
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۹ ۰۸:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| یکی از جدی‌ترین چالش‌های اصلاح‌طلبان در وضیعت کنونی وضعیت تشکیلاتی این جناح سیاسی است. حرف و حدیث‌های زیادی پیرامون ادامه کار شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان مطرح و نظرات گوناگونی در این زمینه توسط اصلاح‌طلبان گفته شده است. هنوز تکلیف شورای عالی مشخص نشده که خبرهایی مبنی بر تشکیل پارلمان اصلاحات با محور شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به گوش می‌رسد. در این باره صادق نوروزی دبیرکل حزب توسعه ملی ایران اسلامی معتقد است نیازی به تشکیل پارلمان اصلاحات نیست.

او به «اعتمادآنلاین» گفت: اگر شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان فراگیرتر شود و اصلاحاتی در آن صورت گیرد تا شامل همه افراد ملی و گروه‌ها باشد، کافی است و نیازی به تشکیل پارلمان اصلاحات نیست.

او درباره جدی بودن بحث پارلمان اصلاحات عنوان کرد: شنیده‌ام که در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات پیرامون پارلمان اصلاحات بحث‌هایی شده اما هنوز ابعاد و جزئیات آن مشخص نشده است.

نوروزی افزود: افراد مختلفی پیشنهاد پارلمان اصلاحات را داده‌اند؛ علاوه بر آقای کواکبیان آقایان میردامادی و تاجزاده هم بحث‌هایی تحت این عنوان داشته‌اند و طرح‌هایی ارائه داده‌اند.

دبیرکل حزب توسعه ملی درباره بسته پیشنهادی این حزب برای اصلاح شورای عالی اصلاحات به سید محمد خاتمی ارائه شده بود، گفت: در این مورد جلساتی قرار است برگزار شود تا پیشنهادهای مختلف در آن بررسی شود اما هنوز خبری از آن نیست.

او در پایان گفت: خبر دقیقی راجع به اینکه شورای عالی اصلاحات چه زمانی تشکیل می‌شود ندارم گویا بحث فعلاً بر سر افرادی است که قرار است به شورا اضافه شوند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها