کد خبر: 228558
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۴ ۱۲:۲۱:۰۰
| |

الیاس حضرتی، درجمع خبرنگاران از دلایل استعفایش از فراکسیون امید گفت

نمی‌خواستم خلاف تصمیم تشکیلاتی عمل کنم/ فکر می‌کردم فراکسیون امید با مردم همدردی کند

الیاس حضرتی، نماینده اصلاح‌طلب تهران درباره دلایل خود برای خروج از فراکسیون امید مجلس گفت: من نمی‌خواستم خلاف تصمیم تشکیلاتی عمل کنم و تنها راهی که برای من مانده بود این بود که یا دست از استیضاح برمی‌داشتم و صحبت نمی‌کردم یا از فراکسیون امید استعفا می‌دادم و من راه دوم را انتخاب کردم.

نمی‌خواستم خلاف تصمیم تشکیلاتی عمل کنم/ فکر می‌کردم فراکسیون امید با مردم همدردی کند
کد خبر: 228558
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۴ ۱۲:۲۱:۰۰

اعتمادآنلاین| الیاس حضرتی، نماینده تهران درجمع خبرنگاران پارلمانی درباره دلایل استعفایش از فراکسیون امید بیان کرد: دوستان بسیار زیادی به من مراجعه کردند و از من خواهش کردند که امضایم را از طرح استیضاح وزیر اقتصاد پس بگیرم و به واقع من در مقابل آن‌ها ایستادم و خیلی از دوستانم را از دست دادم.

به گزارش اعتمادآنلاین ،‌این نماینده اصلاح‌طلب با اشاره به همراهی نکردن فراکسیون امید با استیضاح کرباسیان، عنوان کرد: من فکر می‌کردم که فراکسیون امید به منظور احساس همدردی با مردم در استیضاح وزیر اقتصاد پیشتاز می‌شود اما متاسفانه نه تنها پیشتاز نشد بلکه اکثریتی با این حرف که «وزیر کاره‌ای نیست این وزیر برود چه کسی می‌آید؟» با این موضوع نهایتا مخالفت کردند و بسیار زیادی از دوستان به ابقای این وزیر دادند و تعداد کمی رای به استیضاح دادند.

حضرتی درباره خروج از فراکسیون امید هم توضیح داد: من نمی‌خواستم خلاف تصمیم تشکیلاتی عمل کنم و تنها راهی که برای من مانده بود این بود که یا دست از استیضاح برمی‌داشتم و صحبت نمی‌کردم یا از فراکسیون امید استعفا می‌دادم و من راه دوم را انتخاب کردم.

نماینده تهران در ادامه درباره مخالفت‌هایی که در فراکسیون امید با عملکرد وزیر اقتصاد وجود داشت، گفت: نزدیک به 10 نفر از فراکسیون امید مخالف سرسخت وزیر بودند و تعدادی هم در فراکسیون مستقلین از جمله لاهوتی مخالف وزیر بودند بنابراین این استیضاح جناحی نبود بلکه فردی بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها