کد خبر: 231251
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۵ ۱۱:۴۰:۰۰
| |

محمد کاظمی، نایب‌رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

دولت همراهی قابل توجهی با فراکسیون امید نداشته است/ همراهی نکردن دولت با فراکسیون امید موجب برآورده نشدن انتظارات از فراکسیون شد

محمد کاظمی، نایب‌رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس به دلیل برآورده نشدن انتظارات از فراکسیون امید اشاره و تاکید کرد: ممکن است یکی از دلایل آن مشکلاتی باشد که این فراکسیون با دولت دارد و دولت همراهی قابل توجهی با این فراکسیون از ابتدا نداشته و ما نیز به سهم خودمان از این موضوع گلایه‌مندیم.

دولت همراهی قابل توجهی با فراکسیون امید نداشته است/ همراهی نکردن دولت با فراکسیون امید موجب برآورده نشدن انتظارات از فراکسیون شد
کد خبر: 231251
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۵ ۱۱:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد کاظمی، نماینده ملایر و نایب‌رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار اعتمادآنلاین به ارزیابی عملکرد فراکسیون امید پرداخت و گفت: فراکسیون امید فراکسیون فعالی است و جلسات متعددی دارد و مسایل مختلفی در صحن فراکسیون مطرح می‌شود. منتها انتظاری که نمایندگان از فعالیت چشم‌گیر این فراکسیون دارند شاید خیلی برآورده نشده است.

او به دلیل برآورده نشدن انتظارات از فراکسیون امید اشاره کرد و ادامه داد: ممکن است یکی از دلایل آن مشکلاتی باشد که این فراکسیون با دولت دارد و دولت همراهی قابل توجهی با این فراکسیون از ابتدا نداشته و ما نیز به سهم خودمان از این موضوع گلایه‌مندیم.

این نماینده مجلس تاکید کرد: من معتقدم اگر قرار است کار تشکیلاتی انجام بدهیم باید تابع نظر تشکیلات باشیم. ما اگر پذیرفتیم که در غالب تشکیلات عمل کنیم باید حتما به نظر جمع احترام بگذاریم.

کاظمی در ادامه گفت: این تجربه را من از مجلس ششم دارم. ما در مجلس ششم جزو یک جریان سیاسی بودیم و تصمیمات این جریان به واقع قابل عمل و اجرا برای همه اعضای جریان و گروه سیاسی بود، اما این موضوع را در این دوره من نمی‌بینم و همین یکی از عیوب مهم فراکسیون امید است. بنابراین باید اعضای فراکسیون این مسئله را لحاظ کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها