کد خبر: 240174
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۵ ۱۰:۰۷:۰۰
| |

احمد مازنی عضو فراکسیون امید مجلس در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

پذیرش نوع تعامل و برنامه وزرای پیشنهادی در تصمیم نمایندگان تأثیر مثبت می‌گذارد/ قضاوتی در مورد وزرای پیشنهادی ندارم

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس درباره نظر نمایندگان نسبت به وزرای پیشنهادی دولت گفت:‌ اگر افرادی که برای وزارت پیشنهاد شده‌اند در کمیسیون‌ها و فراکسیون نوع تعامل و ارتباطشان و برنامه‌ای که ارائه می‌دهند مورد پذیرش نمایندگان قرار بگیرد، حتماً در تصمیم نمایندگان تأثیر مثبت خواهد شد.

پذیرش نوع تعامل و برنامه وزرای پیشنهادی در تصمیم نمایندگان تأثیر مثبت می‌گذارد/ قضاوتی در مورد وزرای پیشنهادی ندارم
کد خبر: 240174
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۵ ۱۰:۰۷:۰۰

اعتمادآنلاین| احمد مازنی نماینده تهران و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین با اشاره به معرفی 4 وزیر پیشنهادی از سوی رئیس‌جمهور، گفت: در حال حاضر قضاوتی در مورد وزرای پیشنهادی ندارم اما به نظر می‌رسد نمایندگان از نوع دیالوگ و تعامل دولت با مجلس گله‌مند هستند.

وی تأکید کرد: شاهد هستیم هر وزیری که به مجلس می‌آید و سؤالی از او مطرح می‌شود کارت زرد می‌گیرد. گاهی هم یک وزیر در یک جلسه علنی دو کارت زرد می‌گیرد و من مطمئن هستم که این کارت زردها صرفاً بر اساس موضوع سؤال نیست بلکه بخشی از آن ناشی از گلایه‌هایی است که به دلیل دیالوگ حاکم میان دولت و مجلس وجود دارد که در کارت زرد به وزرا هم تأثیر می‌گذارد.

این نماینده مجلس ادامه داد: اگر تا زمان بررسی وزرا در مجلس از آقای دکتر روحانی علامتی به مجلس برسد که حاکی از تعامل بهتر و بیشتر با مجلس، فراکسیون‌ها و کمیسیون‌های مختلف باشد و همچنین افرادی که برای وزارت پیشنهاد شده‌اند در کمیسیون‌ها و فراکسیون نوع تعامل و ارتباطشان و برنامه‌ای که ارائه می‌دهند مورد پذیرش نمایندگان قرار بگیرد، حتماً در تصمیم نمایندگان تأثیر مثبت خواهد داشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها