کد خبر: 251986
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۶ ۱۰:۳۶:۰۰
| |

بررسی اتهام براندازی به مجلس در هیات رئیسه

محمد‌علی وکیلی، نماینده تهران و عضو هیات رئیسه مجلس با اعلام اینکه شخصاً در جلسه دیروز هیات رئیسه خواستار ورود به ادعاها و سبک موضع‌گیری‌های کریمی قدوسی شدم گفت: سخنانی که یک فرد در جایگاه نمایندگی می‌زند باید درشان و جایگاه عنوان نماینده ملت و خانه ملت باشد اما سبک سخنوری کریمی قدوسی همواره جایگاه مجلس و شأن نمایندگان را خدشه‌دار کرده است.

بررسی اتهام براندازی به مجلس در هیات رئیسه
کد خبر: 251986
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۶ ۱۰:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| اتهام براندازی به نیمی از مجلس از سوی جواد کریمی‌قدوسی،چهره نزدیک به جبهه پایداری در بهارستان همچنان محور داغ مباحث نمایندگان است، انتقادات مکرر نمایندگان از سبک موضع گیری ها نماینده مشهد سبب شد که بررسی ادعای او و جنجال سازی های همیشگی اش در بهارستان در نشست دیروز هیات رئیسه به صورت ویژه مطرح شود.


محمد علی و کیلی ،نماینده تهران و عضو هیات رئیسه مجلس با اعلام اینکه شخصا در جلسه دیروز هیات رئیسه خواستار ورود به ادعاها و سبک موضع گیری های کریمی قدوسی شدم گفت: سخنانی که یک فرد درجایگاه نمایندگی می زند باید در شان و جایگاه عنوان نماینده ملت و خانه ملت باشد اما سبک سخنوری کریمی قدوسی همواره جایگاه مجلس و شان نمایندگان را خدشه دار کرده است .

او ادامه داد: حرفهایی که نیمی از مجلس را به براندازی نظام محکوم می کند تنها بر آمده از یک ذهن معیوب و متوهم است که خود نظام پندارند و کسانی که با آنها همفکر نباشند را دشمن می دانند .


عضو فراکسیون امید با تاکید بر اینکه ترویج این نگاه معیوب خود نظام پنداری و دیگران را دشمن فرض کردن در سالهای اخیر سبب شده است عقبه نیروی انسانی نظام با فقر جدی مواجه شود، تاکید کرد: نمی شود دیگر در قبال این دشمن تراشی ها و اختلاف افکنی ها که تنها منفعت جمع کوچکی را تضمین می کند سکوت کرد، ما درهیات رئیسه در جهت دفاع از جایگاه مجلس و شان نمایندگی و همچنین دفاع از تفکرات سیاسی ریشه دار کشور و انقلاب به دنبال تدبیر اساسی هستیم و حتما مقابل چنین نگاهی خواهیم ایستاد.


کریمی قدوسی 18 آذرماه در حساب شخصی اش درتوییتر نوشت:« « 50 درصد این مجلس به دنبال فروپاشی نظام جمهوری اسلامی است، سران فتنه 88 به دنبال سقوط نظام جمهوری اسلامی بودند و حالا امروز 50 درصد نمایندگان مجلس پشت تریبون می روند و از سران فتنه دفاع می کنند. ،او یک روز بعد بی توجه به انتقادات در توییتی دیگر سخنان مشابهی را تکرار کرد.

منبع: روزنامه همشهری

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها