کد خبر: 253011
|
۱۳۹۷/۰۹/۳۰ ۱۱:۰۳:۰۰
| |

انتقاد کاظم جلالی از اظهارات انتخاباتی نابه‌هنگام در کشور:

مسئولان ذهن خود را به مشکلات معیشتی مردم معطوف کنند

کاظم جلالی، رییس فراکسیون مستقلین مجلس گفت: با انتقاد از تبلیغات انتخاباتی نابه هنگام در کشور، گفت: مسئولان ذهن خود را باید به بررسی مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم معطوف کنند.

مسئولان ذهن خود را به مشکلات معیشتی مردم معطوف کنند
کد خبر: 253011
|
۱۳۹۷/۰۹/۳۰ ۱۱:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| کاظم جلالی، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات انتخاباتی گروه‌های سیاسی و افراد در شرایط کنونی، بیان کرد: در شرایط فعلی هوش و حواس همه دلسوزان جمهوری اسلامی ایران باید نسبت به اداره کشور معطوف باشد، ذهن مسئولان را نباید از مسائل سیاسی به مسائل حاشیه‌ای چون انتخابات پرت کرد.

نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: انتخابات در زمان خود انجام و در زمان مقرر با شور و نشاط مردم توأم خواهد بود اما در حال حاضر مشکلات اقتصادی و به ویژه مشکلات معیشتی و اشتغال جوانان از اهمیت برخوردار است.

مسئولان به دنبال کاهش معضلات کشور باشند

وی افزود: مسئولان باید در پی بررسی معظلات کشور باشند تا ضمن اتخاذ تدابیری بتوانند از فشار بر زندگی مردم بکاهند.

جلالی یادآور شد: طرح تبلیغات انتخاباتی و معرفی افراد برای انتخابات آتی ریاست جمهوری یا حتی مجلس شورای اسلامی نابه هنگام است، به ویژه برای این دوره کنونی که مشکلات بی‌سابقه‌ای پیش رو داریم.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، افزود: مسئولان باید از طرح این مسائل حاشیه‌ای و دامن زدن به آنها پرهیز کنند و تماما ذهن خود را معطوف اتخاذ راهکارهایی برای رفع مشکلات مذکور کنند.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها