کد خبر: 255015
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۷ ۰۹:۵۰:۰۰
| |

گزارش لاریجانی از شرایط اقتصادی کشور به مراجع عظام

علی لاریجانی،‌ رئیس مجلس که به قم سفر کرده است، با حضرات آیات صافی گلپایگانی و مکارم شیرازی دیدار و گفت‌‌وگو کرد.

گزارش لاریجانی از شرایط اقتصادی کشور به مراجع عظام
کد خبر: 255015
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۷ ۰۹:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| علی لاریجانی،‌ رئیس مجلس شورای اسلامی در این دیدار گزارشی از روند شرایط اقتصادی کشور و کنترل ارز و همچنین در مورد شرایط منطقه و موفقیت هایی که کشور در این عرصه داشته ارائه کرد.

گفتنی است ضرورت همگرایی و همدلی بیشتر نیروهای سیاسی و کمک به رفع مشکلات مردم موضوع دیگری بود که رئیس مجلس به آن اشاره کرد.

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی در این دیدار گفت: به نظر من سران احزاب و گروه‌های سیاسی از اوضاع کشور و گرفتاری‌‌‌های مردم بی‌‌‌اطلاع هستند وگرنه این گونه به مسائل حاشیه‌‌‌ای و فرعی نمی‌‌‌پرداختند.

وی ادامه داد: از طرفی متاسفانه برخی از کسبه ملاحظه مردم به خصوص طبقات ضعیف را نمی‌کنند و تا آنجا که بتوانند گرانفروشی می‌‌‌‌‌کنند که باید توجه کرده و ملاحظه مردم را بکنند و این قدر به طبقات مختلف جامعه فشار وارد نکنند.

این مرجع تقلید افزود: فضای مجازی می‌‌‌تواند نقش مهمی داشته باشد که باید برای آن فکری کرد.

مکارم شیرازی از خدماتی که در قم شده است، قدردانی کرد و بر ضرورت به سامان رساندن فرودگاه قم که می‌‌‌‌‌تواند در اقتصاد قم و شرایط عمومی این شهر نقش مثبتی ایفا کند، تاکید شد.

همچنین در دیدار لاریجانی با آیت‌‌‌الله صافی گلپایگانی، وی گزارشی در خصوص مسائل مهم کشور و بحث ارز و بودجه ارائه کرد.

گفتنی است پیش از دیدار لاریجانی با آیات عظام و مراجع تقلید، رئیس مجلس شورای اسلامی از آیت‌‌الله صالحی خوانساری از خطبای مشهور شهر قم عیادت کردند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها