کد خبر: 263506
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۱ ۱۵:۳۶:۰۰
| |

حسینی‌کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در تذکر شفاهی:

نگذارید عده‌ای با باند و زد و بند و فساد موجب تاراج شوند/ کمر مردم زیر بار گرانی ، بی تدبیری و فساد اداری خم شده است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از وضعیت اقتصادی کشور و گرانی‌های بی‌ضابطه انتقاد کرد.

نگذارید عده‌ای با باند و زد و بند و فساد موجب تاراج شوند/ کمر مردم زیر بار گرانی ، بی تدبیری و فساد اداری خم شده است
کد خبر: 263506
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۱ ۱۵:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| سیدجواد حسینی کیا در نشست علنی امروز (دوشنبه یک بهمن) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: ملت ایران می داند که کرمانشاه اولین استان مورد تهاجم دشمن در جنگ تحمیلی بود، با خاک یکسان شدن بخشی از استان، 8 هزار بار آژیر قرمز، 1200 بار موشک باران و بمباران، 9800 شهید، 21 هزار و 600 جانباز ، 1800 آزاد، 2150 شهید جانباز زن و 750 شهید کودک و نوجوان زیر 15 سال حاصل جنگ تحمیلی برای استان کرمانشاه بوده است.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این استان مظلوم نیازمند توجه جدی ستاد کل نیروهای مسلح برای اعلام منطقه جنگی شهر کرمانشاه و اعلام منطقه عملیاتی سنقر و کلیایی است.

عضو صنایع و معادن مجلس خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: افزایش بی رویه و خارج از ضابطه قیمت خودرو موجب نگرانی و اجحاف در حق مردم شده است، نگذارید مردم تحت عنوان حمایت از تولید داخلی له شوند.

حسینی کیا ضمن تشکر از وزیر اقتصاد برای توقف فروش سیلوهای استان کرمانشاه گفت: سازمان خصوصی سازی با فشار می خواهد سیلوها را تحویل دهد، آقای وزیر شما قول داده اید جلوی این کار را بگیرید. نگذارید عده ای با باند و زد و بند و فساد موجب تاراج شوند.

وی خطاب به رئیس جمهور تاکید کرد: گرانی بیداد می کند، می دانید قیمت مرغ و گوشت و لوازم اولیه چقدر است؟ به فریاد مردم برسید که زیر بار گرانی ، بی تدبیری و فساد اداری خم شده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: قدرت موشکی ایران مدیون شهیدانی چون تهرانی مقدم است، آرزوی آنها نابودی اسرائیل بود، این درست نیست این توان به نام دیگران تمام شود که جفا در حق شهیدان محسوب خواهد شد.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها