کد خبر: 264759
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۵ ۱۳:۴۷:۰۰
| |

سردار محمدرضا نقدی، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

بیگانگی نسل جوان با ارزش‌های انقلاب هدف اصلی تهاجم فرهنگی بود/ دشمن برنامه‌ریزی کرد تا موادمخدر با قیمت بسیار ارزان به دست جوانان کشورمان برسد

محمدرضا نقدی، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران گفت: هدف دشمن از تهاجم گسترده فرهنگی، بیگانگی نسل جوان با ارزش‌های انقلاب بود.

بیگانگی نسل جوان با ارزش‌های انقلاب هدف اصلی تهاجم فرهنگی بود/ دشمن برنامه‌ریزی کرد تا موادمخدر با قیمت بسیار ارزان به دست جوانان کشورمان برسد
کد خبر: 264759
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۵ ۱۳:۴۷:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا نقدی، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تدوین برنامه‌های گسترده به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیان کرد: هادیان سیاسی و روشنگران فرهنگی سپاه در این زمینه نشست‌های بزرگی برگزار کرده اند و دستاورد‌های این انقلاب را به خوبی مرور کرده و تحلیل‌های لازم را انجام داده اند تا در برابر امواج گسترده شبهاتی که دشمن به واسطه آن سعی دارد 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی در اوج شکوفایی به کام مردم تلخ و تاریک نشان دهد، مقابله کنند.

وی افزود:همه روشنگران به میان ملت خواهند رفت و در مدارس، دانشگاه‌ها و مساجد با مردم گفتگو کرده و دستاوردهای انقلاب را دوباره با هم مرور می‌کنند؛ دستاوردهایی که حاصل کار و زحمات خود مردم است. مردمی که تمام‌قد ایستاده‌اند و به خوبی نشان دادند که شایسته آن عنوانی هستند که امام راحل به ایشان نسبت دادند.

نقدی همچنین با اشاره به فرمایش‌های امام خمینی (ره) مبنی‌بر اینکه در عصر حاضر مردم و ملت ما از مردم حجاز در زمان رسول الله (ص) و کوفیان در عهد امیر المومنین (ع) بالاترند، گفت: در این چهل سال مردم کشورمان این امر را به خوبی ثابت کرده‌اند که اغلب انقلاب‌های برخاسته یا پیروز نشده‌اند و یا اینکه با وجود پیروزی، به چهل سالگی نرسیده‌اند. این استقامت، هوشیاری، بینش، بصیرت، عشق و اعتقادات عمیق دینی ملت ما بود که انقلاب را زیر سایه ولایت فقیه به 40 سالگی رساند و انتظار می‌رود که همه ما شاهد آن روز شکوهمندی شویم که پرچم این انقلاب به دست صاحب الزمان می‌رسد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین در ادامه با تأکید بر اینکه جوانان نسل سوم و چهارم کشور ثابت کرده‌اند که کمتر از کسانی که انقلاب اسلامی را بنا نهاده‌اند نیستند، گفت: این جوانان در مقابل همه طوفان‌ها همانند آن طوفان‌هایی که ما سال‌های اول آنها را حس کرده‌ایم، نیستند و کاملا به اثبات رسانده‌اند که مرد میدان هستند. درواقع آن کاری که مطلوب دشمن نبود، به دست این جوانان انجام شد.

نقدی ادامه داد: دشمن حمله و تهاجم گسترده فرهنگی را انجام داد تا نسل بعدی ملت ما با ارزش‌های انقلاب بیگانه شود.

وی افزود: خوشبختانه جوانان ما در میدان‌های جنگ و شهادت و به ویژه در دفاع از حرم و مرزها که شهید حدادیان‌ها و حججی‌ها نمادشان هستند به خوبی نشان دادند که تمام ارزش‌های انقلاب اسلامی را در بر گرفته‌اند و هم‌اکنون هم روی همان مدار ارزشی با سرعت بیشتری در حال حرکت‌اند و این امر ما را به آینده روشنی هدایت می‌کند که پیش روی ما و انقلاب است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها