کد خبر: 273454
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۶ ۱۱:۰۰:۰۰
| |

احمد امیرآبادی، عضو فراکسیون ولایی مجلس در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین با اشاره به ارسال پیامک تهدیدآمیز به نمایندگان:

پیامک‌ها برای تمامی نمایندگان از جناح‌های مختلف ارسال شده است/ ارسال‌کننده این پیامک، در سال 2018 هم دو پیامک دیگر داده بود/ ارسال‌کننده پیامک را یک شهروند عادی می‌دانم/ مردم از این وضعیت اقتصادی ناراحت و نگران هستند

احمد امیرآبادی فراهانی، عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارسال پیامک تهدیدآمیز به نمایندگان گفت: با توجه به اینکه از سوی ارسال‌کننده این پیامک دو پیامک دیگر هم برای من ارسال شده که برای سال 2018 است، او را یک شهروند عادی می‌بینم. شماره تلفن این فرد قابل شناسایی است و کسی که می‌خواهد تهدید کند با یک شماره قابل شناسایی این کار را نمی‌کند.

پیامک‌ها برای تمامی نمایندگان از جناح‌های مختلف ارسال شده است/ ارسال‌کننده این پیامک، در سال 2018 هم دو پیامک دیگر داده بود/ ارسال‌کننده پیامک را یک شهروند عادی می‌دانم/ مردم از این وضعیت اقتصادی ناراحت و نگران هستند
کد خبر: 273454
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۶ ۱۱:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| صبح امروز پیامکی به نمایندگان مجلس ارسال شد که در آن نوشته شده بود «چه اردوگاه اشرف منافقان در عراق و چه مجلس شورای منافقین در تهران هیچ فرقی با هم ندارند، فقط به فکر خودتان و آشوب و فتنه‌اید.» این پیامک در صحن علنی مجلس حواشی زیادی را به دنبال داشت و بعد از اخطار جهانبخش محبی‌نیا نماینده میاندوآب درنهایت علی لاریجلنی خواستار پیگیری این پیامک از سوی وزارت اطلاعات شد.

در همین خصوص احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده قم و عضو هیات رئیسه مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار اعتمادآنلاین گفت: «من از همین شماره سه پیامک دارم که دو پیامک آن مربوط به سال گذشته میلادی است. اولین پیامک در خصوص افزایش حقوق بازنشستگان و معلمان بود، دومین پیامک هم در خصوص افزایش تورم بود و سومین پیامک هم همین امروز ارسال شد که در صحن علنی مجلس اخطاری را به دنبال داشت.»

او ادامه داد: «از این پیامک‌ها برای ما بسیار ارسال می‌شود. قطعا ارسال‌کننده این پیامک معلم بازنشسته‌ای است که زندگی برای او سخت است. زمانی که مردم مشکل داشته باشند قطعا از این پیامک‌ها به ما به عنوان مسئول می‌دهند.»

این نماینده مجلس تاکیدکرد: «متن این پیامک را تایید نمی‌کنم و کار این شهروند خوب نبود، اما می‌خواهم بگویم که مردم گرفتارهستند و ما باید یک فکری برای آن‌ها داشته باشیم. پیشنهاد دادیم حقوق بازنشستگان اضافه شود اما همکاران رای ندادند. برای بنزین کاری نکردیم و در خصوص سهمیه‌بندی کالای اساسی هم گفتیم کاری کنیم که آقای لاریجانی گفتند بگذارید سران قوا با قدرت پیگیری کنند.»

امیرآبادی در خصوص هدف ارسال‌کننده این پیامک گفت: «با توجه به پیامک‌هایی که پیش از این نیز از این شماره برای من ارسال شده بود، ارسال‌کننده پیامک را یک شهروند عادی می‌بینم. شماره تلفن این فرد قابل شناسایی است و کسی که می‌خواهد تهدید کند با یک شماره قابل شناسایی این کار را نمی‌کند.»

او معتقد است که ارسال این پیامک سازماندهی شده نیست چون سابقه دو پیامک دیگرهم وجود دارد که مربوط به سال 2018 است. به گفته امیرآبادی مردم از این وضعیت اقتصادی ناراحت و نگران هستند. به واقع وضع مردم خوب نیست و رویمان نمی‌شود چیزی بگوییم و شرمنده مردم هستیم.

این عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: «این پیامک برای تمامی نمایندگان و از جناح‌های مختلف ارسال می شود چون مردم مشکل دارند.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها