کد خبر: 274441
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۹ ۱۳:۰۰:۰۰
| |

احمد حکیمی‌پور، دبیرکل حزب اراده ملت ایران:

استعداد عجیبی در خنثی کردن همدیگر داریم

دبیرکل حزب اراده ملت ایران با بیان اینکه ظریف باید با قدرت به کارش ادامه دهد، گفت: استعداد عجیبی در خنثی کردن یکدیگر داریم و فکر می کنم این اتفاق، تلنگری باشد تا با هم افزایی برای حل مشکلات کشور تمام توان خود را به کار گیریم.

استعداد عجیبی در خنثی کردن همدیگر داریم
کد خبر: 274441
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۹ ۱۳:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| احمد حکیمی‌پور در واکنش به استعفای وزیر امور خارجه گفت: کناره گیری ظریف در شرایط فعلی مناسب نبود. با توجه به اینکه وی در عرصه بین المللی دیپلماسی ایران را مدیریت کرده است و به نوعی نقطه قوت دولت روحانی محسوب می شود، رفتن ظریف به ضرر کشور بود. ظریف به دلیل مسائل شخصی استعفا نکرد در واقع نظر وی این است که شان وزارت امور خارجه به عنوان متولی اصلی سیاست خارجی باید حفظ شود.

وی افزود: ظریف همواره نشان داده است برای منافع ملی و سربلندی کشور تلاش می کند. او فرماندهی دیپلماسی کشور و خط مقدم مقابله با تهاجمات دشمن را برعهده دار و باید پشتیبانی شود.


این فعال اصلاح طلب در پاسخ به پرسشی درباره سخنان روز سه شنبه رئیس جمهوری با این عنوان که 10 تا 20 تن کشور را اداره می کنند، گفت: در بیانیه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفته ایم وقتی متحدان اصلی ایران که مواضع مشترکی با ایران در سطح بین الملل دارند به FATF پیوسته‌اند، تعلل ما چه دلیلی دارد؟ مردم باید بدانند با نپیوستن به FATF چه منافعی از کشور به خطر می افتد.

وی افزود: وقتی سران نظام با این امر موافقت کرده اند به چه دلیلی برخی مخالفت می کنند؟ این تصمیمات هزینه دارد. از طرفی مانع دولت می شوند و از سوی دیگر دولت و مجلس که قبول مسئولیت کرده اند باید پاسخگو باشند. این مساله عواقب سیاسی، مالی، اقتصادی و روانی برای کشور دارد و در این زمینه چه کسی باید پاسخگو باشد؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها