کد خبر: 275832
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۴ ۱۱:۲۰:۰۰
| |

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نایب رئیس فراکسیون مستقلین مجلس با اشاره به بیانیه «قم آماده قیام علیه نفاق» در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

در جریان انقلابی‌گری نفوذی‌هایی داریم/ هر جریانی بر خلاف وفاق و امنیت ملی اقدام کند در زمین دشمن بازی کرده/ ادبیات نویسندگان «قیام قم علیه نفاق» شبیه جریان نفاق اوایل انقلاب است/ این اقدامات بر ضد منویات رهبری انقلاب است/ امروز که باید ید واحده باشیم عده‌

جعفرزاده ایمن‌آبادی، نایب رئیس فراکسیون مستقلین تاکید کرد: در جریان انقلابی‌گری ما نفوذی‌هایی داریم که تاریخ بعدها این افراد را مشخص می‌کند. دوستداران انقلاب، نظام، شهدا و ولایت‌مدارها حواسشان جمع باشد و اسیر احساسات نشوند. در حال حاضر هر کسی در هر مقام و لباسی که باشد و کاری کند که وفاق و امنیت ملی را بر هم بزند در جهت خواست دشمن حرکت کرده است.

در جریان انقلابی‌گری نفوذی‌هایی داریم/ هر جریانی بر خلاف وفاق و امنیت ملی اقدام کند در زمین دشمن بازی کرده/ ادبیات نویسندگان «قیام قم علیه نفاق» شبیه جریان نفاق اوایل انقلاب است/ این اقدامات بر ضد منویات رهبری انقلاب است/ امروز که باید ید واحده باشیم عده‌
کد خبر: 275832
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۴ ۱۱:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| روز یکشنبه بیانیه‌ای با تیتر «قم آماده قیام علیه نفاق» در تجمع مدرسه فیضیه بین طلاب و روحانیون دست به دست می‌شد که نشان می‌داد جریانی بی‌توجه به اختلاف نظرها درباره لایحه پالرمو همزمان رییس‌جمهوری و رییس قوه قضاییه و رییس مجلس را هدف گرفته است. آنها در این بیانیه هدفشان از راهپیمایی کاروانی کفن‌پوش حرم تا حرم یعنی حرم حضرت معصومه(س) تا حرم حضرت امام (ره) را دفاع از رهبر انقلاب عنوان کردند.

در همین خصوص غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده رشت و نایب رئیس فراکسیون مستقلین در گفت‌وگو با خبرنگار اعتمادآنلاین گفت: این اقدام قطعا متناسب با منافع ملی نیست و باید برای این تجمع و راهپیمایی از وزارت کشور مجوز بگیرند و دولت، استانداری و نهادهای امنیتی موظف هستند با هر اقدامی خلاف امنیت ملی و خلاف قانون و خلاف مصالح ملی برخورد کنند.

او ادامه داد: با توجه به شناختی که از رهبر انقلاب دارم ایشان با هر اقدام تشنج‌آفرین، خلاف مصالح ملی، ضد امنیت ملی و ضد قانون قطعا مخالفت می‌کنند و این اقدامات به معنای دوست داشتن رهبری نیست، بلکه بر ضد منویات مقام معظم رهبری است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: رهبر انقلاب لایحه پالرمو و لوایح مرتبط با FATF را به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع دادند و این لوایح به دور از فرافکنی‌ها و غوغاسالاری‌ها بررسی می‌شود و متناسب با منافع ملی تصمیم گرفته می‌شود. امروز که باید در مقابل دشمنی ترامپ ید واحده باشیم عده‌ای مردم را به شورش، کفن‌پوشی، پیاده‌روی و برهم زدن نظم عمومی دعوت می‌کنند که هیچ شکی نکنید این امر دقیقا خواست اتاق فکر آمریکا است.

جعفرزاده تصریح کرد: در جریان انقلابی‌گری ما نفوذی‌هایی داریم که تاریخ بعدها این افراد را مشخص می‌کند. دوستداران انقلاب، نظام، شهدا و ولایت‌مدارها حواسشان جمع باشد و اسیر احساسات نشوند. در حال حاضر هر کسی در هر مقام و لباسی که باشد اگر کاری کند که وفاق و امنیت ملی را بر هم بزند در جهت خواست دشمن حرکت کرده است.

او ادامه داد: نباید اسیر احساسات شد. این لوایح در مجمع یا به تصویب می‌رسد و یا تصویب نمی‌شود و کسانی که این لایحه را تصویب نمی‌کنند یا می‌کنند مسئولیت آن را می‌پذیرند. نباید بگذاریم این موضوع تبدیل به یک جریان چند قطبی در کشور شود و آن را تبدیل به یک دعوا و جنگ داخلی کنند. ادبیات تند نویسندگان این بیانیه که آن را بدون نام خدا آغاز کرده‌اند بیانگر همان جریانات نفاقی است که در اوایل انقلاب وجود داشت.

این نماینده مجلس تاکید کرد: باید حواس‌ها جمع و گوش‌ها به فرمان رهبری باشد و مصلحت نظام و منافع ملی را در نظر بگیرند و از هر گونه خشونت پرهیز کنند. روسای سه قوه تایید رهبری را دارند و زمانی که رهبری تایید و تنفیذ کرد همه موظف به اطاعت هستند. هر گونه پرخاشگری به ستون‌های این انقلاب که سران سه قوه هستند و تضعیف آنها خواست دشمن است ضربه می‌زند.

جعفرزاده در خصوص هدف نویسندگان این بیانیه، گفت: زمانی که این‌ها نظم عمومی را مختل می‌کنند و مردم را دعوت به تشنج می‌کنند و آرامشی را که کشور نیاز دارد برهم می‌زنند هدفشان هر چه باشد، مستقیم و غیرمستقیم کمک به دشمن است.

او اظهار کرد ما تجربه 40 سال انقلاب را داریم و افراطی‌گری و تندروی و تندتر از رهبری حرکت کردن همیشه منجر به سقوط شده است. برای تمامی این افراد دعا می‌کنم که گوششان به فرمان رهبری باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها