کد خبر: 282683
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۹ ۰۸:۵۹:۲۳
| |

حیدر مصلحی، وزیر سابق اطلاعات:

توطئه‌های دشمن منجر به پیشرفت و ایجاد فرصت برای ایران شد/ بسیاری از پیشرفت‌های علمی را علنی نکرده‌ایم

حیدر مصلحی، وزیر سابق اطلاعات گفت: پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در طول چهل سال گذشته و در بخش‌های مختلف بسیار گسترده است.

توطئه‌های دشمن منجر به پیشرفت و ایجاد فرصت برای ایران شد/ بسیاری از پیشرفت‌های علمی را علنی نکرده‌ایم
کد خبر: 282683
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۹ ۰۸:۵۹:۲۳

اعتمادآنلاین| حیدر مصلحی جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا و وزیر سابق اطلاعات درخصوص پیشرفت‌های جمهوری اسلامی در طول 40 سال گذشته بیان کرد: پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در طول این چهل سال در موضوعات مختلف بسیار گسترده است.

وی به توطئه‌های دشمنان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: در دوران دفاع مقدس علیرغم اینکه همه دنیا در مقابل ما بودند، اما ملت ایران افتخارات زیادی آفرید و اجازه نداد یک وجب از خاک کشورمان در اختیار دیگران باشد.

حجت الاسلام مصلحی ادامه داد: در موضوعات و حوزه‌های مختلف اگر بخواهیم موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران را ببینیم، بدون نگاه به توطئه‌های دشمن نمی‌توانیم بررسی دقیقی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در بحث‌های علمی پیشرفت‌هایی زیادی داریم و بسیاری از آنها را علنی نکرده ایم یادآور شد: پیشرفت‌های علمی ما بسیار گسترده بوده و اگر این پیشرفت‌های علمی را با توطئه‌های دشمن و راه‌هایی که برای ما در مباحث علمی بسته است نگاه کنید آن وقت می بینید ما در کجا قرار داریم.

حجت الاسلام مصلحی پیرامون تحقق شعار سال 97 مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: شعار سال 97 رهبر معظم انقلاب تا بخش قابل توجهی تحقق پیدا کرده و توطئه‌های دشمن منجر به پیشرفت و تبدیل فرصت برای ملت ایران شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها