کد خبر: 283005
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۰ ۰۸:۵۸:۵۱
| |

علی مطهری در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

اگر چندماه دیگر مقاومت کنیم، از بحران خارج می‌شویم

نایب رئیس مجلس گفت: در طول این چهل سال اینطور بوده که هروقت دشمن به اساس انقلاب حمله کرده و هدف قرار داده همه گروه های سیاسی و مردم متحد شده اند و در مقابل آن دشمن ایستاده اند و از اساس انقلاب خود دفاع کرده اند.

اگر چندماه دیگر مقاومت کنیم، از بحران خارج می‌شویم
کد خبر: 283005
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۰ ۰۸:۵۸:۵۱

اعتمادآنلاین| علی مطهری در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: این اقدام آمریکا موجب محبوبیت بیشتر سپاه پاسداران در ایران و خاورمیانه خواهد شد و فکر می‌کنم آمریکایی‌ها اشتباه بزرگی را مرتکب شدند، چون سازمانی که در بین مردم خود و منطقه‌اش محبوب است وقتی او را تروریست می‌نامند در نهایت به نفع ما و به ضرر آمریکا خواهد بود.

وی تصریح کرد: آمریکا چون از ابزارهای مختلف استفاده کرد و به نتیجه نرسید، این هم جزو ابزارهایی است که دارد به کار می‌برد. آمریکا می‌خواهد فشار روانی و فشار اقتصادی بر ایران وارد کند ولی مردم ما متحدتر خواهند شد و جدی‌تر به مقاومت خود ادامه می‌دهند.

مطهری گفت: اگر ما چندماه دیگر مقاومت کنیم، از این بحران خارج خواهیم شد.

نایب رئیس مجلس در پاسخ به سوالی درباره لزوم اتحاد داخلی نیروها در درون کشور گفت: در طول این چهل سال اینطور بوده که هروقت دشمن به اساس انقلاب حمله کرده و هدف قرار داده همه گروه‌های سیاسی و مردم متحد شده‌اند و در مقابل آن دشمن ایستاده‌اند و از اساس انقلاب خود دفاع کرده‌اند. ممکن است که اختلافات فکری و سلیقه‌ای وجود داشه باشد ولی در مقابل حفظ انقلاب اسلامی همه متحد و یکصدا هستند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مجلس طرحی برای مقابله با آمریکا دارد و آیا قوانین قبلی به جریان می‌افتد؟، گفت: قوانین باید اجرا می‌شده و شده است و تا حد خوبی هم اجرا شده و امروز هم به احتمال قوی یک طرح دو فوریتی یا سه فوریتی در این زمینه مطرح شده و قاعدتا به تصویب می‌رسد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها