کد خبر: 287920
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۴ ۱۸:۲۴:۱۸
| |

عبدالحسین روح‌الامینی، دبیر کل جبهه ایستادگی:

بازسازی جبهه ایستادگی و انتخاب اعضای شورای عالی جبهه

عبدالحسین روح‌الامینی، دبیر کل جبهه ایستادگی از بازسازی و انتخاب اعضای شورای عالی جبهه خبر داد و گفت: پیریایی، رئوفی، کنعانی مقدم و وکیل‌پور به ترتیب به عنوان قائم‌مقام، معاونت امور استان‌ها، معاونت امور سیاسی و رئیس ستاد انتخابات جبهه انتخاب شدند.

بازسازی جبهه ایستادگی و انتخاب اعضای شورای عالی جبهه
کد خبر: 287920
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۴ ۱۸:۲۴:۱۸

اعتمادآنلاین| عبدالحسین روح‌الامینی، دبیر کل جبهه ایستادگی بیان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان یک سند راهگشای پیشروی جریان‌های سیاسی کشور، بارها در جبهه مورد بازخوانی و مرور قرار گرفته تا محورهای مستخرج از آن را که احزاب و گروه‌های سیاسی می‌توانند در زمینه تحقق آن گام بر دارند احصاء کنیم.

وی افزود: یکی از مهمترین بخش‌های مورد اشاره در بیانیه لزوم کادرسازی و تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص برای نظام اسلامی است که احزاب و جریان های سیاسی می‌توانند نقش آفرینی جدی در زمینه تحقق آن داشته باشند. لذا رویکرد جبهه ایستادگی در سال پیشرو، بازسازی بدنه تشکیلاتی و احزاب همسویش با توجه جدی و مسئولیت دادن به نسل های سوم و چهارم در سطح استان ها و کمیته های تخصصی است.

روح‌الامینی در خصوص محورهای کاری جبهه ایستادگی در سال جدید، گفت: شورای عالی ایستادگی در ماه های اخیر جلسات منظم و فشرده ای را برگزار کرد و ضمن انجام آسیب شناسی اقدامات و فعالیت‌هایش در گذشته با دستور کارهای:بازسازی ساختاری و سازمانی جبهه، نقش آفرینی جدی تر در عرصه های سیاسی انقلاب اسلامی، دستیابی به تشکیلات فراگیر در سطح استان ها و تاکید بر برنامه محوری و ارائه برنامه در زمینه اداره کشور در سال 98 فعالیت خواهد کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: در دوره جدید فعالیت جبهه، تمرکز بر نقش حقوقی احزاب بوده و محوریت جبهه متمرکز بر احزابی هست که عضویت و حضور فعال در جبهه ایستادگی دارند. همچنین مجموعه ای از احزاب دیگر درخواست عضویت و حضور در جبهه را دارند که در شورای عالی در حال بررسی موضوع هستیم.

دبیر کل جبهه ایستادگی گفت: در جلسه اخیر شورای عالی ایستادگی به اتفاق آراء: کرم رضا پیریایی به عنوان قائم مقام، سید سعید رئوفی معاونت امور استان ها، حسین کنعانی مقدم معاونت امور سیاسی و مهدی وکیل پور رئیس ستاد انتخابات جبهه تعیین شدند. همچنین مقرر شد قائم مقام جبهه مسئولیت اطلاع رسانی اخبار و مواضع جبهه را بر عهده داشته باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها