کد خبر: 322621
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۹ ۰۹:۲۱:۳۷
| |

وزیران نیرو و دفاع این هفته در مجلس حضور می یابند

رضا اردکانیان وزیر نیرو و امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح این هفته برای پاسخ به سوالات تعدادی از نمایندگان در جلسات علنی مجلس شورای اسلامی حضور می یابند.

وزیران نیرو و دفاع این هفته در مجلس حضور می یابند
کد خبر: 322621
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۹ ۰۹:۲۱:۳۷

اعتمادآنلاین| مجلس شورای اسلامی این هفته روزهای یکشنبه، دوشنبه (دو نوبت) و سه شنبه جلسه علنی دارد.

رضا اردکانیان وزیر نیرو این هفته برای پاسخ به سوالات شادمهر کاظم زاده نماینده دهلران و حبیب الله نیکزادی پناه نماینده بم در مجلس حضور می یابد، همچنین امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای پاسخ به سوالات سید قاسم جاسمی نماینده کرمانشاه و علیرضا رحیمی نماینده تهران در مجلس حضور می یابد.

انتخاب رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در دستور کار این هفته مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح دو فوریتی الزام بانک ها و موسسات اعتباری غیر دولتی به حذف سود و جریمه مضاعف از بدهی تسهیل گیرندگان و گزارش کمیسیون برنامه و بودجه در مورد لایحه دو فوریتی اصلاح بند الف تبصره 11 ماده واحده قانون بودجه سال 98 کل کشور این هفته در مجلس قرائت می شود.

همچنین قرار است گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در مورد پذیرش خارج از ظرفیت دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی و گزارش دیگر این کمیسیون در مورد آتش سوزی مدرسه دخترانه در زاهدان در مجلس بررسی می شود.

همچنین قرار است گزارش کمیسیون شوراها در مورد لایحه کمک به ساماندهی پسماندهای عادی با اولویت های استانی و ساحلی و کلان شهرها با مشارکت بخش غیر دولتی، طرح اصلاح موادی از آیین نامه داخلی مجلس و طرح تشکیل وزارت تجارت و بازرگانی بررسی شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها