کد خبر: 325401
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۶ ۱۵:۱۳:۱۳
| |

در فراکسیون ولایی ارایه شد

توضیحات معاون ضد جاسوسی وزارت اطلاعات درباره‌ روند مقابله با اقدامات آمریکا

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس از ارائه گزارش معاون ضد جاسوسی وزارت اطلاعات در جلسه این فراکسیون از روند مقابله با توطئه‌ها و فعالیت‌های سرویس‌های جاسوسی علیه امنیت کشورمان در جلسه این فراکسیون خبر داد.

توضیحات معاون ضد جاسوسی وزارت اطلاعات درباره‌ روند مقابله با اقدامات آمریکا
کد خبر: 325401
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۶ ۱۵:۱۳:۱۳

اعتمادآنلاین| سید حسین نقوی حسینی، اظهار کرد: فراکسیون نمایندگان ولایی امروز میزبان معاون ضد جاسوسی وزارت اطلاعات و همکارانش بود. گزارش جامعی از اقدامات شبانه روزی وزارت اطلاعات در مقابله با توطئه‌ها و فعالیت‌های سرویس‌های جاسوسی علیه امنیت کشورمان ارائه شد که محور این فعالیت‌ها توسط آمریکا و سرویس‌های جاسوسی صهیونیستی و انگلیسی در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است یعنی حوزه‌های نرم و سخت را هدف قرار دادند.

وی افزود: ایشان گزارش مفصلی درباره‌ مقابله با این توطئه‌ها ارائه کرد که نمونه آن انهدام تیم جاسوسی آمریکا بود که پشتیبانی و تدارک‌هایی را دیده بودند.

به گفته‌ نقوی حسینی در این جلسه برنامه‌های معاونت ضد جاسوسی وزارت اطلاعات برای مقابله با توطئه ها تشریح شد. فراکسیون هم از زحمات و تلاش‌های سربازان گمنام و اقدامات شبانه روزی آنها برای مقابله و انهدام این گروهها تشکر و قدردانی کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها