کد خبر: 336282
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۹ ۱۵:۲۵:۳۶
| |

محمد زهرایی، رئیس بسیج سازندگی کشور:

اقدامات جهادگران کشور به شکل هنرمندانه در جامعه منعکس شود

رئیس بسیج سازندگی کشور گفت: باید اقدامات جهادگران کشور به شکل هنرمندانه در جامعه منعکس شود.

اقدامات جهادگران کشور به شکل هنرمندانه در جامعه منعکس شود
کد خبر: 336282
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۹ ۱۵:۲۵:۳۶

اعتمادآنلاین| محمد زهرایی رئیس بسیج سازندگی کشور در جلسه هماهنگی همایش سومین جشنواره ملی جهادگران که امروز شنبه در سازمان بسیج اقشار برگزار شد، بیان کرد: در دیدار اخیر جهادگران با رهبر انقلاب، معظم‌له در خصوص عدم انعکاس هنرمندانه فعالیت‌های جهادگران در جامعه و فضای رسانه مطالب بسیار دقیقی را بیان کردند.

رئیس بسیج سازندگی کشور افزود: ما باید تمام توان خود را به کار بگیریم تا اقدامات بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی، به شکل هنرمندانه در جامعه انعکاس پیدا کند و در این مسیر، برگزاری جشنواره ملی جهادگران یک میان‌بُر است.

او با بیان اینکه امیدواریم جشنواره ملی جهادگران در سال جاری با غنا و عمق بیشتری برگزار شود، گفت: امسال قصد داریم فرآیند جشنواره ملی جهادگران را زودتر شروع کنیم تا آثار بیشتری به دست دبیرخانه جشنواره برسد و در نهایت در بهمن‌ماه این جشنواره را برگزار کنیم.

زهرایی همچنین با بیان اینکه جشنواره ملی جهادگران باید به یک گفتمان عمومی تبدیل شود، خاطر نشان کرد: هر چقدر جشنواره ملی جهادگران به صورت گسترده‌تر تبلیغ شود و آوازه آن به گوش جهادگران و علاقمندان برسد، شاهد آثار بیشتری در این جشنواره خواهیم بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها