کد خبر: 343618
|
۱۳۹۸/۰۶/۳۱ ۱۵:۵۷:۳۰
| |

الیاس حضرتی در تشریح نشست کمیسیون اقتصادی مطرح کرد:

اصلاح لایحه پایانه‌های فروشگاهی به منظور تامین نظر شورای نگهبان

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از اصلاح لایحه پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان به منظور تامین نظر شورای نگهبان خبر داد.

اصلاح لایحه پایانه‌های فروشگاهی به منظور تامین نظر شورای نگهبان
کد خبر: 343618
|
۱۳۹۸/۰۶/۳۱ ۱۵:۵۷:۳۰

اعتمادآنلاین| الیاس حضرتی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، در تشریح نشست امروز(31 شهریور ماه)کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: اگرچه امروز مجلس شورای اسلامی تعطیل بود اما به دلیل حجم کاری بسیار، نشست کمیسیون اقتصادی برگزار شد تا طرح ها و لوایح مربوطه را تعیین تکلیف کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیون اقتصادی در جلسه امروز سه دستور کار داشت، افزود: در ابتدا لایحه موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه‌گذاری بین جمهوری اسلامی ایران و دولت مجارستان (اعاده شده ازسوی شورای نگهبان) مورد بررسی قرار گرفت.

این نماینده مردم در مجلس دهم اضافه کرد: شورای نگهبان به عبارت "باورهای مذهبی" در لایحه مذکور ایراد گرفته بود که مقرر شد؛ این ایراد اصلاح شود.

لایحه موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری بین دولت ایران و عراق اصلاح شد

وی اظهار کرد: دومین دستور کار کمیسیون اقتصادی رفع ایرادات لایحه موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری عراق به منظور تامین نظر شورای نگهبان بود. براساس ایراد شورای نگهبان باید اساسنامه این موضوع همراه با لایحه فرستاده شود.

حضرتی با بیان اینکه سومین دستور کار کمیسیون اقتصادی بررسی لایحه پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان اعاده شده ازسوی شورای نگهبان بود، ادامه داد: شورای نگهبان دو ایراد از این لایحه گرفته بود که پس از اصلاح این لایحه در کمیسیون مقرر شد؛ تمام اطلاعات مودیان مالیاتی، سازمان‌ها و شرکت‌ها که در اختیار سازمان مالیاتی قرار می‌گیرد جزو اسرار تلقی و این اطلاعات در اختیار هیچ فردی قرار نگیرد مگر با حکم دادستان کل.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: سه لایحه مذکور در کمیسیون اقتصادی اصلاح شد و باید در صحن علنی مجلس تعیین تکلیف شود.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها