کد خبر: 344206
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۲ ۱۰:۳۵:۱۸
| |

ادیانی، رییس عقیدتی سیاسی ناجا خبر داد؛

اجرای طرح ناظر 2 و 3 به زودی در کشور

سیدعلیرضا ادیانی، رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، گفت: نیروی انتظامی به لطف و مدد الهی طرح ناظر را که یکی از مصادیق جهاد فرهنگی است، اجرایی کرده و در آینده‌ای نزدیک طرح ناظر 2 و 3 را اجرا می‌کند.

اجرای طرح ناظر 2 و 3 به زودی در کشور
کد خبر: 344206
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۲ ۱۰:۳۵:۱۸

اعتمادآنلاین| سیدعلیرضا ادیانی، رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، در جریان سفر به استان یزد در جمع پرسنل نیروی انتظامی این استان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره ماه محرم الحرام، گفت: یکی از جلوه‌های عاشورا که به درستی تجلی پیدا کرده و در وصیت نامه شهدا نیز آن را می‌بینیم، پشتیبانی از ولایت فقیه است.

وی با بیان این‌ که آوردگاه عاشورا تجلی دو جبهه ولایت‌پذیران و تبری‌جویان از دشمنان ولایت است، افزود: یکی از ویژگی‌های شهدای دوران دفاع مقدس و پلیس در تراز انقلاب اسلامی، ولایت پذیری یا تولی و تبری است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: امروز نیروی انتظامی با مردم تولی دارد و به آن ها عشق و ارادت می ورزد و خود را خدمتگزار آنها می‌داند و در مقابل، با آنهایی که بخواهند ارزش‌های جامعه اسلامی را خدشه‌دار کنند، برخورد می‌کند.

حجت الاسلام ادیانی تصریح کرد: امروزه ناجا از برقراری امنیت اجتماعی و امنیت سیاسی و مدنی به سمت امنیت اخلاقی و ارزشی و به معنای واقعی کلمه پاسداری از ارزش‌های اسلامی حرکت کرده است.

این مسئول در ادامه با بیان این‌که 28 دستگاه در کشور برای مسئله حجاب و عفاف مسئولیت دارند، تأکید کرد: نیروی انتظامی به لطف و مدد الهی طرح ناظر را که یکی از مصادیق جهاد فرهنگی برای کنترل نابسامانی‌های اجتماعی در حوزه عفاف و حجاب است اجرایی کرده و به فضل الهی در آینده‌ای نزدیک طرح ناظر دو و سه را اجرا می‌کند.

وی با بیان این‌که همه نیروهای مسلح، حافظان نظام هستند، افزود: پلیس اجازه نخواهد داد خون شهدا در کشوری که چندصد هزار شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است، پایمال شود.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در پایان با اشاره به رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح باید به خود ببالند و افتخار کنند که مقام معظم رهبری اداره کننده این سازمان هستند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها