کد خبر: 344282
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۲ ۱۲:۱۷:۰۷
| |

قربانی، نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس:

برای جلوگیری از بروز ابرفاجعه زیست محیطی گیلان اقدام شود

محمد حسین قربانی، نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به معضل پسماند و فاضلاب در استان گیلان خطاب به رئیس جمهور گفت: برای جلوگیری از بروز ابرفاجعه زیست محیطی گیلان اقدام کنید.

برای جلوگیری از بروز ابرفاجعه زیست محیطی گیلان اقدام شود
کد خبر: 344282
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۲ ۱۲:۱۷:۰۷

اعتمادآنلاین| محمد حسین قربانی، نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی، در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری شفاهی خطاب به وزیر راه گفت:‌ وقت آن نرسیده که پل کابلی آستانه اشرفیه و چهاربانده شدن جاده 17 کیلومتری کیاشهر تکمیل شود.

وی در تذکری به رئیس جمهور بیان کرد:‌ بحث پسماند و فاضلاب به معضل پیچیده‌ای برای استان گیلان و حوزه انتخابیه تبدیل شد. هر چه سریعتر به این موضوع رسیدگی کنید. باید در جهت جلوگیری از این ابرفاجعه زیست محیطی اقدام شود و دستورات لازم به سازمان برنامه و بودجه در حوزه تخصیص منابع صادر شود. مسئولان استان گیلان تاکنون چندین بار آبرو گذاشته‌اند و مردم را آرام کردند. اما اکنون دیگر کاری از دست مسئولان هم بر نمی‌آید.

نماینده مردم آستانه اشرفیه ادامه داد: آقای حجتی، با توجه به فصل برداشت برنج و مناسب بودن شرایط جوی اکنون زمان مناسبی برای لاینینگ انهار و تجهیز مزارع است. هر چه سریعتر اقدامات لازم را انجام دهید. آقای اردکانیان برای حل مشکل فاضلاب حوزه انتخابیه هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها