کد خبر: 344574
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۳ ۰۹:۴۴:۵۳
| |

سردار محمدی، فرمانده تیپ مکانیزه امام زمان (عج) نیروی زمینی سپاه: 

نسل جدید به آرمان‌های انقلاب پایبند است

سردار مصطفی محمدی، فرمانده تیپ مکانیزه امام زمان (عج) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب‌اسلامی، گفت: برخلاف ادعای رسانه‌های بیگانه، نسل حاضر و جدید ایران اسلامی به آرمان‌ها و اصول انقلاب‌اسلامی و دفاع‌مقدس به طور کامل پایبند است.

نسل جدید به آرمان‌های انقلاب پایبند است
کد خبر: 344574
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۳ ۰۹:۴۴:۵۳

اعتمادآنلاین| سردار مصطفی محمدی، فرمانده تیپ مکانیزه امام زمان (عج) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب‌اسلامی، سه شنبه شب در همایش دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز، گفت: جوانانی که طی سال‌ های اخیر در سوریه و جبهه مقاومت علیه استکبار جهانی حضور یافتند و تعدادی از آنان به درجه رفیع شهادت نایل گشتند، نشان داد نسل جوان امروز نیز به آرمان‌ها و ارزش‌ها پایبند است.

وی با بیان اینکه جوانان امروزی انقلابی‌تر و شهادت‌طلب‌تر از جوانان سال های گذشته هستند، اظهار داشت: در دوران انقلاب اسلامی ما از طاغوت رها شده بودیم و شوق انقلابی بسیار بود اما اکنون فشارهای فرهنگی بر جوانان بسیار است و دل کندن از زرق و برق دنیا سخت و دشوار می نماید.

محمدی با اشاره به حضور نیروهای تیپ مکانیزه امام زمان (عج) در سوریه برای مقابله با داعش، گفت: این تیپ در طول سال‌های اخیر 5 شهید مدافع حرم و 10 جانباز را به‌ خاطر دفاع از حریم آل‌الله تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

وی که همرزم سردار شهید مراثی در جبهه مفاومت بوده است، یادآوری کرد: این شهید والامقام قبل از شهادت در سوریه یک‌ بار در زمان جنگ تحمیلی و بار دیگر در سوریه مجروح و جانباز شده بود اما همچنان برای حضور در جبهه‌ حق علیه باطل اصرار داشت.

محمدی ادامه داد: شهید مراثی به‌ قدری کوشا بود و سخت تلاش می‌کرد که راننده سوری‌ او می‌گفت به دلیل کار مفرط خسته می‌ شود و دیگر توان رانندگی ندارد و به همین دلیل یک راننده کمکی نیز اضافه شده است تا به صورت شیفتی شهید مراثی را همراهی کنند.

وی با اشاره به اینکه در سال های جوانی دوران دفاع مقدس را درک کرده و شهامت و فداکاری جوانان زیادی را در خط مقدم جبهه مشاهده کرده است، با تاکید بر اینکه دفاع مقدس همچنان در عرصه‌های مختلف وجود دارد، گفت: امنیت مرزهای شمالغرب کشور مرهون زحمات نیروهای انقلابی و فداکاری است که شبانه روز برای امنیت و آسایش مردم تلاش می کنند و اگر استقامت این نیروها نبود امنیت‌ کنونی ایران مخدوش می‌ شد.

این فرمانده سپاه با بیان اینکه تحرکات دشمنان لحظه به لحظه توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی از مبداء رصد می‌شود، خاطرنشان کرد: چنانچه دشمنان قصد تعدی داشته باشند بلافاصله و بدون درنگ برخورد می‌ کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها