کد خبر: 344655
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۳ ۱۱:۵۲:۴۰
| |

سلام امینی، نماینده مردم ایلام در مجلس:

موضوع قطع شدن یارانه اقشار آسیب پذیر بررسی شود

سلام امینی، نماینده مردم ایلام در مجلس، با بیان اینکه هفته گذشته یارانه تعداد زیادی از اقشار آسیب پذیر جامعه به ویژه در استان ایلام قطع شد، گفت: وزیر کار این موضوع را مدیریت کند چرا که بخشی از مردم به این یارانه نیاز دارند.

موضوع قطع شدن یارانه اقشار آسیب پذیر بررسی شود
کد خبر: 344655
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۳ ۱۱:۵۲:۴۰

اعتمادآنلاین| سلام امینی، نماینده مردم ایلام در مجلس، در جلسه علنی امروز مجلس در تذکر شفاهی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: ظاهرا هفته گذشته یارانه تعداد زیادی از اقشار آسیب پذیر جامعه به ویژه در استان ایلام قطع شد؛ سپس بنا شد اصلاح شود اکنون یک هفته گذشته است متاسفانه نتیجه ای حاصل نشده است، وزیر کار این موضوع را مدیریت کند چرا که بخشی از مردم به این یارانه نیاز داشته و شاید بخشی از زندگی آن ها به این موضوع مرتبط باشد.

وی افزود: در اعلام نتایج کنکور اشتباهات زیادی رخ داده و در برخی موارد برای فردی که اصلا رشته انتخاب نکرده رشته انتخاب کردند یا افرادی که رتبه های سه رقمی داشتند در هیچ کد رشته ای پدیرفته نشدند، سازمان سنجش و وزارت علوم به این موضوع سریعا رسیدگی کنند.

امینی گفت: موضوع درمان ایثارگران تا به حال حل نشده، ان‌شاءالله که از طریق بنیاد شهید این مشکلات برطرف شود. همچنین دو استفساریه مربوط به ارتقاء مدرک تحصیلی فرهنگیان و مناطق جنگی سریع تر از سوی هیات رییسه مجلس در دستور کار قرار بگیرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها