کد خبر: 344668
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۳ ۱۲:۱۳:۱۷
| |

ادیانی، رئیس عقیدتی، سیاسی نیروی انتظامی:

نیروی انتظامی در حال آماده سازی کامل برای مراسم اربعین است

سیدعلیرضا ادیانی، رئیس عقیدتی، سیاسی نیروی انتظامی، گفت: نیروی انتظامی در حال آماده سازی کامل برای برپایی باشکوه مراسم پیاده روی اربعین حسینی است.

نیروی انتظامی در حال آماده سازی کامل برای مراسم اربعین است
کد خبر: 344668
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۳ ۱۲:۱۳:۱۷

اعتمادآنلاین| سیدعلیرضا ادیانی، رئیس عقیدتی، سیاسی نیروی انتظامی، ظهر چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام با بیان اینکه هرچقدر بتوانیم محور رفتار، حرکات و سکناتمان‌ را در ابعاد زندگی فردی، معنوی، سازمانی و اجتماعی به ولایت فقیه نزدیک کنیم به همان اندازه به کمالات و معنویات نزدیک شده ایم، گفت: نیروی انتظامی تنها نیروی مماس با مردم است و امکان آسیب پذیری این نیرو نسبت به نیروهای نظامی دیگر بیشتر است.

وی اظهار داشت: بسیاری از زوایای زحمات نیروی انتظامی برای مردم پنهان و کسی تا وارد میدان پلیس نشود از زحمات این نیرو بی خبر است.

وی افزود: مقام معظم رهبری در همایش قدردانی از فعالان اربعین حسینی به کارکنان پلیس خطاب کرد بروید خودتان را برای تردد 5 میلیون زائر آماده کنید.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی در حال آماده سازی کامل برای برپایی باشکوه مراسم پیاده روی اربعین حسینی است،ادامه داد: نیروی انتظامی روزانه بیش از 65 هزار گذرنامه بصورت سه شیفت برای متقاضیان صادر می کند که 98 درصد درخواست کنندگان نوظهور و از نسل جوان و بدون سابقه خروج از کشور هستند و این نشان دهنده محقق شدن سخنان رهبر انقلاب در زمینه تردد 5 میلیون زائر اربعین است.

ادیانی ادامه داد: میزبانی استان ایلام از زائران افتخاری برای مردم این استان است و با تلاش های فرمانده محترم نیروی انتظامی کشور قرارگاه اربعین حسینی در استان برقرار و امید است کارکنان پلیس بتوانند با استفاده از معنویات مقام معظم رهبری و نصیحت های نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام در برگزاری باشکوه مراسم اربعین سهیم باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نیروی انتظامی تعداد 8 موکب در شهر مهران و یک موکب با استعداد پذیرایی از 5 هزار نفر زائر در شهر کربلا ایجاد کرده و از این موکب ها در جهت نهادینه کردن فرهنگ عاشورایی بون استفاده می کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها