کد خبر: 345016
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۴ ۱۴:۱۶:۴۲
| |

بروجردی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

ترامپ می‌خواست موفقیت سیاست فشار حداکثری را نشان دهد

علاءالدین بروجردی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ترامپ می خواست با دیدار و گرفتن عکس یادگاری با رئیس جمهوری موفقیت سیاست فشار حداکثری را به دنیا نشان دهد.

ترامپ می‌خواست موفقیت سیاست فشار حداکثری را نشان دهد
کد خبر: 345016
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۴ ۱۴:۱۶:۴۲

اعتمادآنلاین| علاء الدین بروجردی، نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی درباره علت تلاش دستگاه دیپلماسی آمریکا برای دیدار ترامپ با روحانی گفت: همانطور که حضرت آقا فرمودند آن ها می خواهند به افکار عمومی دنیا و کشورهای انقلابی منطقه اعلام کنند که آمریکا موفق شد با سیاست اعمال فشار حداکثری ایران را وادار به مذاکره کند. اما این اتفاق نخواهد افتاد و همانطور که طبق قانون اساسی هم سیاست گذاری کلان با رهبری هست، ایشان به صراحت فرمودند آمریکا باید توبه کند وتحریم های غیر قانونی خود را لغو کند، تا پس از آن بتوان با آمریکا در کنار سایر کشورها، مذاکره کرد.

وی با رد این نظریه که تلاش فراوان آمریکا برای تحقق این دیدار، فرصت مناسبی را می تواند برای کسب امتیازات بیشتر توسط جمهوری اسلامی ایجاد کند، افزود: در شرایط فعلی امتیازی که مطرح است چارچوب روشن و شفافی دارد. در این شرایط ابتدا آمریکا باید کلیه تحریم ها را لغو کند.

عضو فراکسیون مستقلین مجلس خاطر نشان کرد: اگر ترامپ اعلام کند که تحریم ها را لغو خواهد کرد، راه برای گفت و گو درباره امتیازات بیشتر باز خواهد شد و تا پیش از این مسئله فرصتی برای گرفتن امتیازات بیشتر فراهم نیست.


منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها