کد خبر: 346467
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۸ ۱۴:۰۰:۰۰
| |

امیر قربانی، فرمانده هوانیروز ارتش:

ایران قوی‌ترین بالگردهای خاورمیانه را دارد

امیر سرتیپ دوم یوسف قربانی، فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، با بیان اینکه قدرت دفاعی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک قدرت بلامنازع در دنیا مطرح است، گفت: امنیت در چهارگوشه کشور به طور صد در صدی وجود دارد و هیچ دشمنی جرأت وارد شدن به ایران را ندارد چون نیروهای مسلح ما همگی آماده و گوش به فرمان رهبری هستند.

ایران قوی‌ترین بالگردهای خاورمیانه را دارد
کد خبر: 346467
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۸ ۱۴:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| امیر سرتیپ دوم یوسف قربانی، فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که امروز دوشنبه هشتم مهرماه در دانشگاه خوارزمی برگزار شد با بیان اینکه امروز قدرت جمهوری اسلامی تحت رهبری مقام معظم رهبری به گونه‌ای است که هر دشمنی در هر جای دنیا دست از پا خطا کند سریع به زمین زده می شود، گفت: در این شرایط ایران پهپاد آمریکا را زد و بعد ترامپ از ما تشکر کرد که هواپیمای دیگر آنها را نزدیم.

قربانی ادامه داد: اینها کارهای خاصی است که قدرت دفاعی و امنیتی جمهوری اسلامی را به رخ دنیا می‌کشد، همین کارها باعث شده دشمن از ما بترسد چون می‌دانند ما عراق، سوریه و افغانستان نیستیم و اگر قصدی علیه کشورمان داشته باشند در باتلاق می‌مانند.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه با اشاره به حمله عربستان به یمن و آسیب‌های وارد شده به یمن در طول این چند سال گفت: با این وجود دو موشک که آرامکو را هدف قرار داد وضعیت عربستان و دنیا را به هم ریخت، عربستان اگرچه تجهیزات نظامی دارد اما نیروی که بتواند این تجهیزات را به کار بگیرد مهم است.

قربانی با بیان اینکه امروز قدرت ایران در تمامی عرصه‌های هوایی، زمینی، پدافندی و دریایی بی نظیر است گفت: امنیت در چهارگوشه کشور به طور صد در صدی وجود دارد و هیچ دشمنی جرأت وارد شدن به ایران را ندارد چون نیروهای مسلح ما همگی آماده و گوش به فرمان رهبری هستند.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: امروز قوی‌ترین بالگردهای خاورمیانه در اختیار ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

قربانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: دشمن با سناریوهای مختلف به دنبال ضربه زدن به کشور ما است و چند جای حساس را هدف گرفته که یکی ولایت فقیه است و به دنبال انداختن فاصله بین ما و ولی فقیه هستند، دومین سناریو این است که با استفاده از فضای مجازی ذهن و مغز جوانان ما را به کار گیرند، در دوران دفاع مقدس قلب جوانان و امروز مغز آنها را هدف قرار داده‌اند.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: در چنین شرایطی است که افسران جنگ نرم بایستی به خوبی وارد عمل شوند، و این فضا را به دست گرفته و علیه دشمن استفاده کنند.

این مسئول در پایان با اشاره به اهمیت بزرگداشت هفته دفاع مقدس، اعلام کرد: امروز برخی خواسته و یا ناخواسته می‌خواهند شهدا را فراموش کنند، حذف نام شهدا از خیابان‌ها کار نفوذی‌هاست، چون هر کسی از ما واهمه دارد به خاطر همین شهداست بنابراین برای زنده نگه داشتن نام شهدا باید برنامه ریزی کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها