کد خبر: 349390
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۸ ۰۷:۳۰:۰۰
| |

در ویدئوتیتر «اعتمادآنلاین» ببینید:

ماجرای بازداشت خبرنگار روس در ایران چه بود؟

علی ربیعی، سخنگوی دولت، هم با اشاره به حواشی این بازداشت و اتهامات جاسوسی خبرنگار روس گفت: «پرونده خبرنگار روس مربوط به معاونت ضدجاسوسی نیست. تا آنجا که می‌دانم، پرونده درباره تخلفات ویزاست و به سرعت هم بررسی می‌شود.»

حجم ویدیو: 1.32M | مدت زمان ویدیو: 00:00:44 دانلود ویدیو
کد خبر: 349390
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۸ ۰۷:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| جمعه 12 مهرماه خبرهایی از فرا خوانده شدن مهدی سنایی، سفیر ایران در روسیه ، منتشر شد.

همزمان با انتشار این خبر و در جست‌وجوی دلایل آن، اخبار غیررسمی از بازداشت یولیا یوزیک، خبرنگار روس، به اتهام جاسوسی برای رژیم صهیونیستی در ایران حکایت داشت.

گفته می‌شود این خبرنگار روس روز یکشنبه هفتم مهرماه با پرواز هواپیمایی ماهان از فرودگاه مسکو وارد تهران شده و قرار بوده روز جمعه از ایران خارج شود.

بر اساس اعلام سفارت روسیه در تهران، بازداشت او روز چهارشنبه 10 مهر صورت گرفته است.

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از عباس موسوی، سخنگوی وزارت امور خارجه، نوشت: «ایشان برای ادای برخی توضیحات بازداشت شده و به ‌زودی آزاد خواهد شد.»

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه ، به رسانه‌های روسی گفته ما از طرف ایرانی تضمیمن دریافت کرده‌ایم که این خبرنگار روس به زودی آزاد می‌شود.

علی ربیعی، سخنگوی دولت ، هم با اشاره به حواشی این بازداشت و اتهامات جاسوسی خبرنگار روس گفت: «پرونده خبرنگار روس مربوط به معاونت ضدجاسوسی نیست. تا آنجا که می‌دانم، پرونده درباره تخلفات ویزاست و به سرعت هم بررسی می‌شود.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها