کد خبر: 352598
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۵ ۱۲:۲۹:۱۱
| |

رحمانی‌فضلی، وزیر کشور:

3.5 میلیون زائر از مرزهای چهارگانه عبور کردند/ نگران موج برگشت زائران بودیم اما با مدیریت سفر مشکلی نیست

عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور گفت: بیش از سه و نیم میلیون زائر اربعین تاکنون از مرزهای چهارگانه کشور شامل مهران، شلمچه، چذابه و خسروی عبور کرده‌اند. ما نگران موج برگشت زائران بودیم اما با توجه به مدیریت سفر از سوی زائران این روند بدون مشکل در جریان است.

3.5 میلیون زائر از مرزهای چهارگانه عبور کردند/ نگران موج برگشت زائران بودیم اما با مدیریت سفر مشکلی نیست
کد خبر: 352598
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۵ ۱۲:۲۹:۱۱

اعتمادآنلاین| عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور روز پنجشنبه در بدو ورود به فرودگاه ایلام در جمع خبرنگاران گفت: همکاری و هماهنگی زائران با مسئولان ستاد اربعین در مرزهای چهارگانه موجب تسهیل در تردد آنها شده است.

وی افزود: هم اکنون در چند روز مانده به اربعین میزان ورودی مرزها نسبت به خروجی آنها بیشتر شده است و این روند وضعیت افزایشی دارد.

رحمانی‌فضلی یادآور شد: ما نگران موج برگشت زائران بودیم اما با توجه به مدیریت سفر از سوی زائران این روند بدون مشکل در جریان است.

وزیر کشور با بیان اینکه در مدت حضور زائران 2 بار به استان ایلام سفر کرده‌ام، گفت: همه برنامه‌ریزی‌ها برای عبور و خروج زائران از مرز مهران از سوی ستاد اربعین به ویژه حمل و نقل اندیشیده شده است.

وی اضافه کرد: ناوگان حمل و نقل به اندازه کافی برای برگشت زائران به استان‌های خود در نظر گرفته شده است و در صورت نیاز به این ناوگان اضافه خواهیم کرد.

رحمانی‌فضلی به رانندگان توصیه کرد: در مسیر برگشت با توجه به خستگی قبل از حرکت استراحت و خواب کافی داشته باشند.

بازدید از مرز مهران و نشست ویژه ستاد اربعین در استان ایلام از جمله برنامه‌های رحمانی‌فضلی در استان ایلام است.

وزیر کشور، وزیر راه و شهرسازی و رئیس ستاد مرکزی اربعین به همراه روسای کمیته‌های ستاد اربعین صبح امروز به منظور بازدید از آخرین وضعیت زیرساخت‌های مرز مهران و روند تردد زائران وارد فرودگاه شهدای ایلام شدند.

رئیس ستاد اربعین استان ایلام آخرین آمار تردد زائران از اول ماه صفر تا ساعت 10 صبح امروز 18 صفر را 2 میلیون و 705 هزار و 872 نفر اعلام کرد که از این میزان تردد یک میلیون و 733 هزار و 123 نفر خارج و 972 هزار و 749 نفر نیز پس از زیارت عتبات عالیات به کشور بازگشته‌اند.

منبع:‌ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها