کد خبر: 356294
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۹ ۲۰:۴۳:۱۵
| |

محمدحسین فرهنگی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس:

بسیاری از قوانین مصوب برای رونق تولید و اقتصاد کشور اجرا نمی‌شود

محمدحسین فرهنگی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس، با بیان اینکه بسیاری از قوانین مصوب برای رونق تولید و اقتصاد کشور اجرا نمی شود، گفت: باید قوه قضاییه به این موضوع ورود کند.

بسیاری از قوانین مصوب برای رونق تولید و اقتصاد کشور اجرا نمی‌شود
کد خبر: 356294
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۹ ۲۰:۴۳:۱۵

اعتمادآنلاین| محمدحسین فرهنگی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس، ظهر امروز پنج شنبه در نشست صنعتگران، کارآفرینان و کارگران نمونه آذربایجان شرقی با رئیس قوه قضاییه در تبریز گفت: بانک‌ها باید 40 درصد منابع خود را به معادن و تولید اختصاص دهند که حتی یک درصد هم نمی‌دهند.

وی افزود: قانون بهبود فضای کسب و کار قانون خوبی است ولی به صورت کامل و دقیق اجرا نمی شود و همچنین برای بخشودگی های قانونی به صورت مفصل معطلی ایجاد می شود که باید این موانع برطرف شود.

وی گفت: در قوانین بودجه سالانه نیز احکام خوبی داریم که متاسفانه این احکام به درستی اجرا نمی شود که باید داستانی ها به این موارد ورود کنند.

فرهنگی سپس ایجاد شعب خاص برای رسیدگی به پرونده‌های اقتصادی در قوه قضاییه را خواستار شد و گفت: موضوع اقتصاد و ارتباط مستمر و همیشگی مجموعه دادگستری‌ها با فعالان اقتصادی مهم است.

وی افزود: قوه قضاییه باید در این زمینه با برگزاری کارگاه‌های مختلف آموزش‌های لازم را به قضات ارایه کند چون در بسیاری از مواقع شاهد هستیم که محاکم قضایی به دلیل ناآشنایی به اصول اقتصاد، افراد بسیار محترم را گرفتار کرده اند.

فرهنگی همچنین گفت: پیشنهاد می‌کنم قضات به مسایل صنعتی و اقتصادی مسلط باشند تا در پرونده های مرتبط با این حوزه با تسلط کافی رای صادر کنند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها