کد خبر: 361822
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۸ ۱۱:۱۸:۰۴
| |

علی کُرد، نماینده مردم خاش در مجلس:

لاریجانی جلسه مشترکی برای توجیه مردم و نمایندگان تشکیل دهد

علی کُرد، نماینده مردم خاش در مجلس، از بی‌خبری نمایندگان مجلس از طرح اصلاح قیمت بنزین انتقاد کرد و گفت: می‌طلبد لاریجانی جلسه مشترکی برای توجیه مردم و اجرای طرح سهمیه‌بندی سوخت در راستای فرامین رهبری با کار کارشناسی تشکیل دهد

لاریجانی جلسه مشترکی برای توجیه مردم و نمایندگان تشکیل دهد
کد خبر: 361822
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۸ ۱۱:۱۸:۰۴

اعتمادآنلاین| علی کُرد، نماینده مردم خاش در مجلس، در جلسه علنی (دوشنبه) خانه ملت با استناد به سخنان امام خمینی(ره) در مورد مجلس گفت: مجلس در راس امور کشور است. ما گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم و فرامین راهگشا و ایشان را با دیده منت می‌پذیریم. ما برای اقتدار نظام، حفظ و حراست از آرمان و دستاوردهای انقلاب، تمامیت ارضی جمهوری اسلامی، پاسداری از مقام شامخ شهدا و ایثارگران و مدافعان حرم و آرامش جامعه همچنان تحت فرامین و نصایح رهبری و ولایتمداری واقعی، حقیقی و عملی با تمام وجود و توان تلاش می‌کنیم و به دشمنان اجازه یاوه‌گویی نسبت به ملت، مجلس و نظام را نمی‌دهیم.

نماینده مردم خاش در مجلس دهم افزود: سهمیه بندی بنزین بدون برنامه‌ریزی، تدبیر و تمهیدات لازم و در نظر گرفتن شرایط اجتماعی، معیشتی و اقتصادی توسط دولت اجرا و باعث نارضایتی عمومی ملت ایران به ویژه مناطق محروم و کمتر توسعه یافته مانند استان سیستان و بلوچستان شد و در برخی استان‌های کشور بروز اتفاقاتی ناگوار و تحمیل خسارت‌های فراوان جانی و مالی و در نهایت سوء استفاده برخی از کشورهای خارجی و معاندین نظام و انقلاب را به همراه داشت.

کُرد ضمن انتقاد از بی‌خبری نمایندگان مجلس از طرح اصلاح قیمت بنزین گفت: انتظار می‌رفت دولت و رئیس مجلس برای این موضوع با اهمیت، نمایندگان را محرم نظام می‌دانستند و از مشاوره، راهکارها و پیشنهادات کارشناسی نمایندگان استفاده می‌کردند تا شاهد چنین صحنه‌های دلخراشی در کشور نباشیم.

این نماینده خاش در مجلس، در پایان خطاب به علی لاریجانی گفت: می‌طلبد که جلسه مشترکی برای توجیه مردم و اجرای طرح سهمیه‌بندی سوخت در راستای فرامین رهبری با کار کارشناسی و رعایت حقوق و جایگاه نمایندگان تشکیل دهید.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها