کد خبر: 363911
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۵ ۰۹:۱۶:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

دومینوی استیضاح در مجلس/ استیضاح وزیر آموزش و پرورش هم به هیات‌رئیسه رسید

علی‌اصغر یوسف‌نژاد، عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، از تحویل استیضاح وزیر آموزش و پرورش به هیات رییسه با 60 امضاء خبر داد.

دومینوی استیضاح در مجلس/ استیضاح وزیر آموزش و پرورش هم به هیات‌رئیسه رسید
کد خبر: 363911
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۵ ۰۹:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| نمایندگان مجلس از هفته گذشته دومینوی استیضاح در مجلس را کلید زده‌اند. در حالی که تاکنون استیضاح عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور و بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت درمجلس به جریان افتاده، حالا اخبار از استیضاح وزیر آموزش و پرورش حکایت دارد. طرح استیضاح حاجی میرزایی در حالی به جریان افتاده است که 12 شهریورماه یعنی کمتر از سه ماه است که به عنوان وزیر از مجلس رای اعتماد دریافت کرده است.

به گزارش اعتمادآنلاین ، علی‌اصغر یوسف‌نژاد، عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی به ایسنا گفته است: «طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش با 60 امضاء تحویل هیات رییسه شد و هیات رییسه آن را برای بررسی به کمیسیون آموزش و تحقیقات ارجاع کرد.»

به گفته یوسف‌نژاد خلف وعده در اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان کلاس‌های بدون معلم و عدم تامین متون درسی از اول مهر تاکنون، عدم توزیع عادلانه نیروی انسانی و امکانات آموزشی، انتصاب مسئولین ناکارآمد، عدم نظارت بر عملکرد مسئولان تحت امر، عدم تعیین تکلیف کامل نیروهای حق‌التدریسی خرید خدمت و آموزشیاران نهضت سوادآموزی و کمبود نیروی انسانی در رده‌های آموزشی و خدماتی در مدارس از محورهای این استیضاح است.

گفتنی است که دلایل نمایندگان برای استیضاح رحمانی‌فضلی و زنگنه در خصوص افزایش قیمت بنزین و حواشی آن است. قرار است طرح استیضاح رحمانی‌فضلی به دلیل عملکرد ضعیف وزارت کشور و شورای امنیت کشور در کنترل اعتراضات اخیر بر سر گرانی بنزین و زنگنه به دلیل سه برابر شدن ناگهانی قیمت بنزین در کمیسیون‌های مربوطه بررسی شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها