کد خبر: 364846
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۷ ۲۰:۲۰:۰۰
| |

سیدمحمدرضا مدرسی، عضو فقهای شورای نگهبان:

وظیفه شورای نگهبان صیانت از اسلامیت و جمهوریت نظام است

سیدمحمدرضا مدرسی، عضو فقهای شورای نگهبان، گفت: نظام جمهوری اسلامی ما بر 2 اصل اسلام و مردم استوار است، بنابراین اساسی‌ترین وظیفه‌ این نهاد صیانت از این موضوع‌ مهم و اثربخش نظام و انقلاب‌ اسلامی است.

وظیفه شورای نگهبان صیانت از اسلامیت و جمهوریت نظام است
کد خبر: 364846
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۷ ۲۰:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سیدمحمدرضا مدرسی، عضو فقهای شورای نگهبان، روز پنجشنبه در جلسه اعضای هیات نظارت یزد گفت: برای حراست از این 2 اصل، شورای نگهبان رسالت قانونی خود را بدون کم و کاست و جدی انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: این شورا بر تمام انتخابات اصلی کشور، نظارت دارد و بدون توجه به ملاحظات گروهی و شخصی فقط طبق قانون بر روند تعیین صلاحیت‌ها و برگزاری انتخابات نظارت می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه برخی افراد فاقد شرایط قانونی با ایجاد جنجال، نظارت شورای نگهبان را زیر سوال می‌برند خاطر نشان کرد: شورای نگهبان فقط به قانون عمل می‌کند و هدفش انجام وظایف قانونی است.

مدرسی تصریح کرد: این شورا تاکنون با همکاری خوب آحاد مردم و اعضای نظارت در سراسر کشور، قدرتمند در برابر این افراد ایستادگی کرده و با مقاومت خود دسیسه‌های فتنه‌گران را باطل می‌کند.

عضو فقهای شورای نگهبان اظهار داشت: اعضای هیات‌های نظارت باید برای برگزاری باشکوه یازدهمین دوره انتخابات مجلس فقط به قانون عمل کنند تا این موضوع با سلامت کامل برگزار شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها