کد خبر: 366011
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۱ ۱۳:۲۵:۳۷
| |

ری شهری، عضو مجلس خبرگان رهبری:

رضایت مردم از دولتمردان در نظام علوی یک اصل و نشانه رضای خداوند سبحان است

محمدی ری شهری، عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: رضایت مردم از دولتمردان در نظام علوی یک اصل و نشانه رضای خداوند سبحان است.

رضایت مردم از دولتمردان در نظام علوی یک اصل و نشانه رضای خداوند سبحان است
کد خبر: 366011
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۱ ۱۳:۲۵:۳۷

اعتمادآنلاین| حسین توکلی، سرپرست جدید فرمانداری شهرستان ری با محمدی ری شهری، عضو مجلس خبرگان رهبری و تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) دیدار کرد.

محمدی ری شهری، تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، در این دیدار با تبریک ایام باسعادت ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) این امامزاده لازم التکریم و محدث والامقام(ع)، اظهار امیدواری کرد که به برکت وجود این بارگاه نورانی و با تلاش بیشتر، خدمات موثرتری در ادامه خدماتی که مسئولان قبل داشته‌اند؛ از سوی مسئولان جدید فرمانداری ارائه شود.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) بیان کرد: هر کس در هر جایی خدمت می‌کند باید خدمتش در جامعه اثربخش و ملموس باشد و آثار آن را مردم در زندگی خود ببینند، زیرا اگر اثر مثبتی دیده نشد و مردم ناراضی بودند، خداوند هم رضایتی نخواهد داشت.

رئیس دانشگاه قرآن و حدیث با اشاره به عبارتی از امیر المؤمنین(ع) که در انتهای نامه‌ای خطاب به مالک اشتر بیان شده، تصریح کرد: امیر المومنین(ع) در این دعا می‌فرمایند، از خدا می‌خواهم که هم به من توفیق دهد و هم به تو توفیق دهد به آنچه که رضای خودش در آن است؛ و بر تبیین رضایت خداوند از خدمتگزاران در نظام علوی می‌فرماید: خداوند سبحان از خدمتگزاری راضی است که دلیل روشنی بر درستکاری نزد خدا و خلق داشته باشد و نیک نامی برای کارگزار و آثار کارش در کشور محسوس و ملموس باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: کسی که مسئولیتی دارد، باید هم پاسخگوی مردم و هم پاسخگوی خدا باشد؛ این دو ویژگی لازمه کسب رضای خداوند است.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) با بیان این مطلب که رضایت مردم در نظام علوی یک اصل است، گفت: مسئولین اگر در امور، ابهام انگیز عمل کنند و توجیهی نداشته باشند، مورد پسند و رضایت خداوند نیست؛ بنابراین اموری که عموم مردم را در نظام اسلامی ناراضی می‌کند از سوی هر فردی در هر سمت و نهادی سر بزند مورد رضای خداوند نیست.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها