کد خبر: 366944
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۴ ۱۴:۴۹:۴۱
| |

یوسف نژاد، نماینده مردم ساری در مجلس:

در لیست اصلاح‌طلبان نباشم انصراف می‌دهم/ افراد جدید ظرفیت و توانایی های افراد با تجربه را ندارند/ هزینه‌های قبلی انتخاباتی‌ام را مردم دادند

علی اصغر یوسف نژاد، نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر در لیست اصلاح طلبان برای دور یازدهم مجلس قرار نگیرم از داوطلبی انصراف می دهم.

در لیست اصلاح‌طلبان نباشم انصراف می‌دهم/ افراد جدید ظرفیت و توانایی های افراد با تجربه را ندارند/ هزینه‌های قبلی انتخاباتی‌ام را مردم دادند
کد خبر: 366944
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۴ ۱۴:۴۹:۴۱

اعتمادآنلاین| علی اصغر یوسف نژاد، نماینده مردم ساری در مجلس دهم روز پنجشنبه در حاشیه نام‌نویسی داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات کشور، گفت: برای حوزه انتخابیه تهران نام نویسی می کنم البته ممکن است به ساری هم برگردم. در انتخابات هر احتمالی وجود دارد و ساری هم یک گزینه است.

وی درباره اینکه در فهرست امید قرار می گیرد یا نه، خاطرنشان کرد: اگر در فهرست قرار نگیرم از داوطلبی نمایندگی انصراف می دهم.

عضو فراکسیون امید با بیان اینکه هزینه انتخاباتی‌اش شفاف است، افزود: اعلام می کنم که هزینه‌های قبلی انتخاباتی‌ام را مردم دادند و این هزینه ثبت شده است. همچنین این دوره هم هزینه‌ای نداشتم.

نماینده مردم ساری درباره عملکرد مجلس دهم گفت: قوانین مادر خوبی در مجلس دهم تصویب شد؛ البته از حیث نظارتی کمی ضعیف بودیم اما قوانین خوبی تصویب شد. فکر می کنم در مورد مجلس دهم کمی کم لطفی می شود، معدل مجلس دهم خوب بود. البته انتقادهایی به آن وارد است که اشکالی ندارد.

یوسف‌نژاد مهمترین دلیل این انتقادها را ورود افراد جدید به مجلس دهم عنوان و تصریح کرد: افراد جدید ظرفیت و توانایی های افراد با تجربه را ندارند و این هم یکی از معضلات ما است.

وی خاطرنشان کرد: مسائل اقتصادی، اشتغال، رفاه و نشاط عمومی مبنای کار نمابیندگان در دوره آینده می تواند قرار بگیرد.

پنجمین روز ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس در ستاد انتخابات کشور، فرمانداری ها و مراکز حوزه های انتخابیه در حال انجام است که تا ظهر روز پنجشنبه ثبت نام 6 هزار و 66 نفر نهایی شد که 11درصد آن زن و 89 درصد مرد هستند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری جمعه دوم اسفند امسال برگزار می شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها