کد خبر: 374810
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۴ ۱۰:۰۹:۵۴
| |

نصرالله پژمانفر، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی:

آمریکایی‌ها در سطحی گسترده و مدت‌دار تقاص شهادت سردار سلیمانی را پس خواهند داد

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز همه جریاناتی که با شهادت سردار قاسم سلیمانی این ظلم را روا داشتند، باید در تمام دنیا احساس خطر را داشته باشند و این خون به ناحق ریخته شده باید جبران شود. آمریکایی‌ها در یک سطح بسیار گسترده، وسیع و مدت‌دار این تقاص را پس خواهند داد.

آمریکایی‌ها در سطحی گسترده و مدت‌دار تقاص شهادت سردار سلیمانی را پس خواهند داد
کد خبر: 374810
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۴ ۱۰:۰۹:۵۴

اعتمادآنلاین| نصرالله پژمانفر، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، در خصوص شخصیت شهید سردار سلیمانی، گفت: شهید سردار سلیمانی با توجه به نگاه بلندی که در حوزه مقاومت داشتند، توانستند این معنا را ایجاد کنند که نجات کشورهای اسلامی و منطقه در جهت حفظ منافع خودشان در مقاومت و ایجاد یکپارچگی در ارتباط با این موضوع بین کشورهاست.

وی افزود: تاثیرات شهید سلیمانی تاثیرات کم‌نظیر و بی‌بدیلی بود و توانستند با یک حضور دلسوزانه و کاملا امین برای این کشورها نقش بسیار مثبتی را ایفا کنند، نتیجه آن نیز تبدیل موضوع مقاومت به یک جریان غالب در منطقه بود، همه کشورها در جهت حفظ منافع خود در مباحث دیپلماسی و موضع‌گیری‌های خود روی موضوع مقاومت پافشاری کرده و امروز نتایج این پافشاری‌ها را مشاهده کردند که موضوع مقاومت در سوریه، یمن، عراق و کشورهای دیگر در مقابل جریان‌های استکباری شکل گرفت و شهید سلیمانی به عنوان جریان‌‎ساز و فرهنگ‌ساز توانست این نقش را ایفا کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: نتیجه این مسأله نیز این شد که به عنوان یک شخصیت محوری در بسیاری از مواردی که دشمن تلاش می‌کرد بین ملت‌ها اختلاف و فاصله ایجاد کند و با شعار «تفرقه بینداز و حکومت کن» مسائل و اهداف خود را پیش ببرند، الفت و همدلی ایجاد نماید که مانع از اهداف آنها شد، توانست ملت‌ها را در کنار هم قرار دهد و مشارکت ملت‌ها را در حل مسائل هر کشوری ایجاد کند.

پژمانفر بیان کرد: اینکه مدافعان حرم از نقاط مختلف دنیا در جهت حفظ حقوق مردم سوریه، عراق و یمن شرکت کنند، اتفاق بسیار مبارکی بود که این را در ملت‌ها ایجاد کرد. دشمن نیز با توجه به عمق تاثیری که این نگاه و حرکت محوری ایجاد کرده بود تلاش داشت بتواند در مقابل این حرکت بایستد و با شهادت شهید قاسم سلیمانی بتواند از این حرکت بسیار عمیق جلوگیری کند، حال آنکه امام(ره) در حوادث سختی که برای ملت ما در شهادت افرادی چون شهید بهشتی یا شهدای دیگر اتفاق افتاد، فرمودند «نهضت ما با این خون‌هایی که ریخته می‌شود، آبیاری شده و منسجم‎تر و مؤثرتر مسائل خود را پیش می‌برد». امیدواریم این شهادت بتواند آثار و برکات زیادی را در منطقه و دنیا ایجاد کند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در خصوص پاسخ ایران به این اقدام آمریکا، گفت: قطعا با توجه به ظلمی که این افراد نسبت به ملت ما و ملل اسلامی روا داشتند که ظلم به همه ملت‌ها بود و با توجه به چهره جهانی و بین‌المللی شهید قاسم سلیمانی، همه ملت‌ها با توجه به ظلمی که بر آنها شده حق دارند در مقابل این ظلم آشکار استیفای حق کنند.

وی اضافه کرد: امروز همه این جریانات در تمام دنیا باید این احساس خطر را داشته باشند که حتی یک جوان و نوجوان فلسطینی یا فردی که در گوشه گوشه دنیا به این جریان تعلق خاطر دارد، باید احساس خطر کند که احساس به حقی هم هست و این خون به ناحق ریخته شده باید جبران شود. آمریکایی‌ها در یک سطح بسیار گسترده، وسیع و مدت‌دار این تقاص را پس خواهند داد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها