کد خبر: 374876
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۴ ۱۱:۳۱:۴۲
| |

سیدرضا اکرمی، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز:

سردار سلیمانی محبوب همه ایرانیان بود

اکرمی، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، گفت: سردار سلیمانی در نزد ایرانیان به اخلاق حسنه و فروتنی مشهور بود. کمتر کسی است که از آن شهید بزرگوار رفتاری تند و یا اظهارنظری غیر منطقی به یاد داشته باشد.

سردار سلیمانی محبوب همه ایرانیان بود
کد خبر: 374876
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۴ ۱۱:۳۱:۴۲

اعتمادآنلاین| سیدرضا اکرمی، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، با اشاره به شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: مشی سردار سلیمانی و اینکه ایشان فقط دغدغه امنیت کشور داشت و خودشان را وارد بازی‌های سیاسی نمی‌کرد، دلیل اصلی عزاداری عمومی است که از لحظه شنیدن خبر در کشور مشاهده می‌شود.

عضو جامعه روحانیت مبارز در ادامه سخنانش گفت: حاج قاسم با وجود اینکه جایگاهی ممتاز در کشور داشت، هیچ‌گاه به جدل‌ها و بحث‌های مرسوم فضای داخلی ورود نکرد و همیشه سعی‌اش این بود که تمام تلاش خود را برای برقراری امنیت در مرز‌ها اختصاص بدهد که الحق دراین ماموریت مهم و خطیر موفق بود.

دبیر سابق جامعه وعاظ تهران همچنین ادامه داد: سردار سلیمانی در نزد ایرانیان به اخلاق حسنه و فروتنی مشهور بود. کمتر کسی است که از آن شهید بزرگوار رفتاری تند و یا اظهارنظری غیر منطقی به یاد داشته باشد. دقیقا به دلیل همین ویژگی‌ها حتی کسانی که با هم اختلاف عقیده‌های شدیدی دارند، در کنار هم برای حاج قاسم سوگواری می‌کنند و غمگین هستند.

اکرمی همچنین تصریح کرد: آمریکایی‌ها با این اقدام بزدلانه نشان دادند که چقدر حقیر هستند. برای اینکه می‌دانند توان رویارویی مسقیم ندارند، شبانه دست به ترور زدند. اما باید بدانند خون سلیمانی و شهدای دیگر روی زمین نمی‌ماند و همسنگران و رفقای شهیدِ عزیز حتما تقاص سختی از تروریست‌های جنایتکار خواهند گرفت.

سیدرضا اکرمی در پایان سخنانش گفت: مردم ایران با اینکه داغ سنگینی دیده‌اند، اطمینان داشته باشند که نظام در راستای حفظ امنیت همان کار‌های سلیمانی را انجام خواهد داد و هیچ تهدید نگران‌کننده‌ای پیش روی ما قرار نخواهد گرفت.

منبع: پارسینه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها