کد خبر: 375152
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۵ ۱۱:۱۶:۰۹
| |

محمدرضا منصوری، نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس:

حرکت احمقانه آمریکا بی‌پاسخ نخواهد ماند

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شهادت سردار سلیمانی و همراهانش گفت: حرکت احمقانه و خبیثانه آمریکای جنایتکار بی پاسخ نخواهد ماند و امت اسلامی منسجم‌تر و آگاهانه‌تر مشت محکمی بر دهان آمریکا و اسرائیل جنایتکار خواهد کوبید.

حرکت احمقانه آمریکا بی‌پاسخ نخواهد ماند
کد خبر: 375152
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۵ ۱۱:۱۶:۰۹

اعتمادآنلاین| محمدرضا منصوری، نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) با تسلیت شهادت سردار شهید سپهبد سلیمانی و همراهانش گفت: قطعا حرکت احمقانه و خبیثانه آمریکای جنایتکار بی پاسخ نخواهد ماند و امت اسلامی منسجم‌تر و آگاهانه‌تر مشت محکمی بر دهان آمریکا و اسرائیل جنایتکار و نادان خواهد کوبید که این را مردم در حماسه نهم دی‌ماه با حضور یکپارچه خود بار دیگر به تصویر کشیدند.

وی افزود: مردم فهیم ایران می‌دانند که 12 شرط سازش که توسط آمریکا گذاشته شده است تحت هیچ شرایطی محقق نمی‌شود.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه تنها راه باقی مانده مقاومت و اتحاد ملی و تحمل سختی‌های تحریم می‌باشد، گفت: باید بدانیم یکی از 12 شرط صلح، حذف سیستم دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی است. بنده به عنوان مسئول فنی اولین موشک جمهوری اسلامی نازعات، به عینه می‌بینم که حذف دفاع موشکی ایران مساوی با دسترسی و اشراف سهل الوصول آمریکا بر ایران است و هیچ عقل سلیمی تن به این خفت آن هم در برابر دشمن قسم خورده نمی‌دهد، لذا اراده دومی پیش روی مردم به جز مقاومت، اتحاد و صبر و تحمل سختی‌های تحریم نمی‌ماند.

منصوری با اشاره به اینکه آمریکا آینده‌ای شبیه عراق و سوریه برای ایران در سر می‌پروراند، خاطرنشان کرد: انگلیس و کشورهای اروپایی نیز علیرغم تمام نمایش‌هایی که بازی می‌کنند در نهایت همراه آمریکا خواهند بود.

وی افزود: طعم شیرین‌ امنیت علیرغم سختی‌های به وجود آمده را قدر بدانیم و با تلاش فراوان آن را حفظ کنیم و قدر حضور رهبری فرزانه، ساده زیست، فهیم و شجاع را درک کنیم و مطمئنا مردم فرمایش رهبر کبیر انقلاب مبنی بر اینکه "پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد" را فراموش نخواهند کرد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه تاکید کرد: در شرایط حساس کنونی، ما ملت ایران آماده جانفشانی می‌باشیم و لازم است مسئولان بی پرده اهمیت موضوع تحریم را با مردم در میان گذارند.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ قناعت و تحمل سختی در دوران تحریم باید در کشور نهادینه شود، اظهار کرد: با این اقدامات باید ذخایر و منابع کشور حفظ شود، بنابراین مقاومت تنها راه پیروزی بر تحریم بوده و این فرهنگی است که باید مسئولان نظام با مردم در میان بگذارند و مردم ایران ثابت کرده‌اند با درک شرایط، همیشه پیرو رهبرشان بوده‌اند و پاسداری از خون شهدا با مقاومت حداقل کاری است که هر ایرانی می‌تواند انجام دهد تا شرمنده شهدا و خانواده آنها نباشیم.

نماینده مردم ساوه و زرندیه ضمن تشکر از رئیس دستگاه قضا در خصوص مبارزه با فساد، گفت: چرا فریاد نمایندگان در مجلس در مبارزه با فساد بلند نمی‌باشد و ‌آنهایی که فریاد بر می‌آورند تهدید و تطمیع می‌شوند؟ همچنین مافیای رسوخ کرده در دستگاه‌ها علیه آنها صف آرایی می‌کنند تا دیگر هیچ صدایی برای مبارزه با فساد بلند نشود.

منصوری افزود: خواسته اینجانب شناسایی این افراد در دستگاه‌های مرکز کشور بوده که با مسئولیتی که دارند سعی می‌کنند به افراد زیردست خود فشار آورده تا صدای حق طلبی را بخشکانند.

وی تاکید کرد: باید با حمایت از نمایندگان شجاع و حق طلب ریشه‌های مافیا در کشور خشکیده شود، مافیایی که پول و قدرت دارند و بسیار خطرناک می‌باشند و سعی می‌کنند برای مبارزه با حق طلبی راهی را پیدا کنند تا کوه بسازند و این است که نمایندگان برای خود دشمن درست نکرده و سکوت را پیشه می‌کنند، لذا مقاومت از مردم، مبارزه با فساد از سوی مسئولین و پیروی از رهبری تنها راه‌های غلبه بر تحریم است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در پایان نطق خود گفت: مردم این حوزه انتخابیه همیشه شکرگزار خدمات نظام جمهوری اسلامی و مسئولان بوده‌اند که در شرایط سخت خدمات پروژه‌ای بزرگی در این حوزه انتخابیه انجام شده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها