کد خبر: 381162
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۱ ۱۰:۲۳:۲۲
| |

خجسته با اشاره به طرح معامله قرن:

چشمه‌های جوشان مردمی بساط شعبده بازی ترامپ را جمع خواهند کرد

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مطرح شدن معامله قرن فرصتی بی‌نظیر برای اتحاد جریان‌های مختلف سیاسی ضد اسرائیلی در فلسطین بوده و بعد از گستاخی آمریکا و اسرائیل در معامله قرن به زودی نوبت به سران و پادشاهان به ظاهر مسلمان دولت‌های عربی خواهد رسید.

چشمه‌های جوشان مردمی بساط شعبده بازی ترامپ را جمع خواهند کرد
کد خبر: 381162
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۱ ۱۰:۲۳:۲۲

اعتمادآنلاین| امیر خجسته، در واکنش به رونمایی طرح معامله قرن توسط رئیس جمهور آمریکا، بیان کرد: پس از شهادت سپهبد سلیمانی و سکوت برخی از کشورهای عربی در مقابل اقدامات خصمانه دولت آمریکا، رئیس جمهور این کشور هر روز بیش از گذشته بر رفتارهای گستخانه خود تاکید می‌کند و اگر این روند استمرار یابد به زودی ترامپ به سراغ همین کشورهای عربی خواهد رفت و سران و پادشاهان به ظاهر مسلمان این دولت های باید در کاخ های خود از سربازان صهیونیستی و آمریکایی پذیرایی کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: ترامپ در حالی از منفعت فلسطینیان در این طرح سخن می‌گوید که بر اساس این طرح، حلقه محاصره بیش از گذشته بر فلسطینیان تنگ‌تر خواهد شد و بعد از اجرای این طرح آنان برای رفت آمد در کشور خود و جابجایی بین شهرهای فلسطینی باید از پل های هوایی یا تونل های زیرزمینی استفاده کنند و حق برخورداری از ارتش و نیروی انتظامی ندارند و در موردی بدتر حق استفاده از اسکله و فرودگاه را نیز ندارند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بدون شک هیچ ملتی زندگی در اینگونه شرایط را نخواهد پذیرفت و چشمه های جوشان هسته‌های مردمی بساط شعبده بازی ترامپ را جمع خواهند کرد.

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طرح معامله قرن فرصتی بی نظیر برای اتحاد جریان های مختلف سیاسی ضد اسرائیلی در فلسطین بوده که نتایجی پشیمان کننده برای صهیونیست‌ها دارد، گفت: ترامپ فهمی از شرایط منطقه ندارد و صرفا بر اساس معامله‌ای که با لابی های سرمایه داری یهودی برای کسب حمایت در زمان انتخابات انجام داده است اقدام به ارائه طرح معامله قرن نموده است و قطعا اکنون بهترین زمان برای همگرایی و اتحاد همه جریان های سیاسی در داخل فلسطین است. موضوعی که دسترسی به آن کار آسانی نبود اما اکنون رهبران و همه جریان های سیاسی بر لزوم وحدت بازگشت به مقاومت سخن می گویند.

وی در ادامه تاکید کرد: حضور آمریکایی‌ها در هر منطقه از جهان موجب رنج برای مردم بومی آن منطقه بوده است لذا در همین منطقه خاورمیانه نیز امریکایی ها هر روز در یک نقطه آشوب و فتنه ای جدید بر پا می کنند البته هر کس که آتشی را برای ایراد خسارات روشن کند حتما خودش نیز ضرر خواهند دید.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه بدون شک معامله قرن امنیت صهیونیست ها را تامین نخواهد کرد، گفت: این طرح موجب تشدید ناامنی و فلاکت برای آنها خواهد شد و قطعا زمان نابودی رژیم صهیونیستی و اخراج آمریکایی ها از منطقه فراخواهد رسید.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها