کد خبر: 408475
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۱ ۰۹:۲۸:۲۷
| |

محسن زنگنه، نماینده تربیت حیدریه:

مجلس یازدهم نظارت را از خودش شروع خواهد کرد

نماینده تربیت حیدریه با تأکید بر اینکه مجلس یازدهم ضد فساد است، گفت: مجلس یازدهم نظارت را از خودش شروع خواهد کرد. نمایندگان بدانند هر حرف و نکته‌ای که در فضای مجازی می‌زنند می‌تواند برای کل مجلس و سایر نمایندگان تبعاتی داشته باشد.

مجلس یازدهم نظارت را از خودش شروع خواهد کرد
کد خبر: 408475
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۱ ۰۹:۲۸:۲۷

اعتمادآنلاین| نماینده تربیت حیدریه با تأکید بر اینکه مجلس یازدهم ضد فساد است، گفت: مجلس یازدهم نظارت را از خودش شروع خواهد کرد.

محسن زنگنه در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس در تذکری با استناد به ماده 22 آیین‌نامه داخلی درباره حفظ شأن و منزلت و اقتدار مجلس و دفاع از حقوق و جایگاه قانونی نمایندگان گفت: ظرف چند روز اخیر برخی دوستان براساس تکلیف‌شان احساس کردند باید در فضای مجازی مواردی را در خصوص مسائل نمایندگان در مجلس یازدهم مطرح کنند که برخی از آن‌ها مربوط به تسهیلاتی است که در مجلس دهم در اختیار نمایندگان قرار گرفته که هنوز هیأت رئیسه در مجلس یازدهم قانونا در این باره تصمیمی نگرفته اما موضوع به گونه‌ای در فضای مجازی مطرح شده که گویا مجلس یازدهم و نمایندگان چنین تسهیلاتی را دارند لذا باید مراقب آنچه در فضای مجازی گفته می‌شود، باشیم.

این نماینده مجلس افزود: نمایندگان بدانند هر حرف و نکته‌ای که در فضای مجازی می‌زنند می‌تواند برای کل مجلس و سایر نمایندگان تبعاتی داشته باشد. مجلس یازدهم مجلس ضد فساد است که نظارت را از خودش شروع خواهد کرد. همه نمایندگان مردمی هستند و اثبات کردند که نظارت را از خود آغاز کردند اما باید مراقب باشیم چهره مجلس یازدهم طور دیگری جلوه نکند.

امیرحسین قاضی‌زاده نایب‌رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر از نمایندگان خواست که این موضوع را رعایت کرده و حرمت امامزاده را دست جمعی حفظ کنند.

وی در عین حال توضیح داد که تذکرات مربوط به دستور مجلس داده شود و این گونه تذکرات را باید به پایان جلسه مجلس موکول کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها