کد خبر: 409538
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۵ ۰۹:۴۵:۲۹
| |

تحول‌خواهی در مجلس یازدهم چگونه قابل اجراست؟

یک نماینده مجلس یازدهم گفت: مجلس یازدهم با ترکیب افراد با تجربه و افراد جوان و فعال می‌تواند پرچمدار تحول‌خواهی باشد و گام‌های اساسی در این زمینه بردارد.

تحول‌خواهی در مجلس یازدهم چگونه قابل اجراست؟
کد خبر: 409538
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۵ ۰۹:۴۵:۲۹

اعتمادآنلاین| سید ناصر موسوی لارگانی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در خصوص فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم تحول خواهی، گفت: امام خمینی (ره) برای پیروزی انقلاب اسلامی تحولی عظیم در جامعه ایرانی ایجاد کرد و پس از آن نیز با استقرار جمهوری اسلامی، این تحول را ادامه داد.

وی افزود: این تحولات در حوزه علمی جایگاه سیاسی ایران در منطقه و جهان بروز و ظهور بیشتری داشت و دشمنان هیچ گاه نمی‌اندیشیدند که ایران به چنین جایگاهی دست پیدا کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه مخاطب فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص تحول خواهی، ملت ایران و سه قوه بوده اند، تاکید کرد: مجلس یازدهم با ترکیب افراد با تجربه و افراد جوان و فعال می‌تواند پرچمدار این تحول خواهی باشد وگام های اساسی در این زمینه بردارد.

موسوی لارگانی با تاکید بر لزوم تحول ساختارهای مجلس، تصریح کرد: باید نقاط ضعف مجلس آسیب شناسی و برطرف شود. مخصوصاً در مورد جایگاه نظارتی مجلس باید تحولات ساختاری ایجاد شود.

وی تحول ساختاری در تدوین برنامه‌های توسعه را نیز ضروری خواند و گفت: باید در این راستا اقدامات جدی انجام شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها