کد خبر: 410569
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۹ ۱۲:۴۶:۳۶
| |

جلسه بررسی مجدد اعتبارنامه تاجگردون چه زمانی خواهد بود؟

اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون به عنوان تنها نماینده‌ای که اعتبار او هنوز تایید نشده، مورد سوال نمایندگان و افکارعمومی است.

جلسه بررسی مجدد اعتبارنامه تاجگردون چه زمانی خواهد بود؟
کد خبر: 410569
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۹ ۱۲:۴۶:۳۶

اعتمادآنلاین| شعبه دوازده مجلس شورای اسلامی بعدازظهر امروز جلسه‌ای برگزار خواهد کرد. قرار است در این جلسه اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران در مجلس یازدهم شورای اسلامی بررسی شود.

در این جلسه که راس ساعت 14 و 30 امروز دوشنبه (19 خرداد 99) برگزار می‌شود معترضین نسبت به اعتبارنامه تاجگردون حضور خواهند داشت و قرار است نسبت به پرونده و اعتبارنامه منتخب گچساران تصمیم‌گیری شود.

گفتنی است پس از بررسی اعتبارنامه تاجگردون در شعبه 12 چنانچه شعبه رای به رد اعتبارنامه این منتخب بدهد، پرونده وی به کمیسیون تحقیق اعتبارنامه ارسال شده و پس از آن این کمیسیون نسبت به پرونده وی ورود کرده و بررسی‌های لازم را انجام می‌دهد و نهایتا گزارش این کمیسیون به صحن علنی مجلس برای رای‌گیری درباره اعتبارنامه تاجگردون ارسال خواهد شد.

اما چنانچه شعبه مذکور نظر به تائید اعتبارنامه تاجگردون را داشته باشد گزارش این بررسی‌ها مستقیما به هیأت رئیسه مجلس ارسال و برای اعتبارنامه وی از سوی نمایندگان رای‌گیری می‌شود.

براساس این گزارش، چندی پیش تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردودن نماینده گچساران اعتراض کردند.

نمایندگان معترض نسبت به احتمال جعلی بودن مدرک دکتری، ایجاد شبکه خانوادگی و فامیلی در دستگاه‌ها و شرکت‌های مختلف دولتی و غیردولتی و همچنین کسب منافع اقتصاد ویژه از طریق رانت و سودجویی از طریق سوء استفاده از جایگاه نمایندگی اعتراض کرده‌اند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها