کد خبر: 414835
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۵ ۲۰:۵۴:۳۷
| |

محمد آشوری در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» خبر داد:

انتخابات هیات‌رئیسه فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس هفته آینده برگزار می‌شود

محمد آشوری، عضو هیات موسس فراکسیون محیط‌زیست و توسعه پایدار مجلس یازدهم، گفت: انتخابات هیات‌رئیسه این فراکسیون هفته کاری آینده برگزار می‌شود.

انتخابات هیات‌رئیسه فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس هفته آینده برگزار می‌شود
کد خبر: 414835
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۵ ۲۰:۵۴:۳۷

اعتمادآنلاین| محمد آشوری، عضو هیات موسس فراکسیون محیط‌زیست و توسعه پایدار مجلس یازدهم، گفت: انتخابات هیات‌رئیسه این فراکسیون هفته کاری آینده برگزار می‌شود.

نماینده مردم‌ بندرعباس در مجلس در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین افزود: بیش از 90 نماینده برای عضویت در این فراکسیون ثبت‌نام کرده‌اند و مقدمات برگزاری انتخابات و آغاز به کار فراکسیون فراهم شده است.

عضو هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی دوره دهم افزود: با بهره‌گیری از تجارب خوب و عملکرد موفق این فراکسیون در ادوار گذشته، بنا داریم‌ تا موضوعات مهم این حوزه را با کمک سازمان حفاظت محیط‌زیست و سمن‌های فعال این حوزه شناسایی و در قالب یک برنامه کوتاه‌مدت و میان‌‌مدت اولویت‌بندی و بیش از پیش مورد توجه کمیسیون‌های تخصصی و صحن مجلس قرار دهیم.

او دیگر اعضای هیات موسس فراکسیون را سیدشمس‌الدین حسینی نماینده رامسر، کوچکی‌نژاد نماینده رشت و رحیمی‌جهان‌آبادی نماینده تربت جام معرفی کرد و گفت اساسنامه فراکسیون تدوین شده و پس از انتخابات هیات رییسه به رأی مجمع عمومی گذاشته خواهد شد.

او گفت: هیچ فراکسیونی تاکنون تشکیل نشده و هیات‌رئیسه مجلس زمان برگزاری فراکسیون‌ها را به بعد از تشکیل کمیسیون‌ها موکول کرد.

آشوری اضافه کرد: تشکیل فراکسیون‌ها بر اساس قاعده و روال مشخصی است و می‌بایست با اعلام عمومی و نظارت هیات‌رئیسه و تدوین صورتجلسه و برگزاری انتخابات علنی و رسمی صورت گیرد.

.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها