کد خبر: 415187
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۷ ۱۲:۳۳:۰۰
| |

کمال سجادی، سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری:

سوابق مالی رئیس دیوان محاسبات شفاف باشد

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت:کسی که رئیس دیوان محاسبات می‌شود باید سوابق مالی شفاف و پاک داشته باشد، نه اینکه مانند برخی ادوار شخص رئیس دیوان آلوده باشد.

سوابق مالی رئیس دیوان محاسبات شفاف باشد
کد خبر: 415187
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۷ ۱۲:۳۳:۰۰

اعتمادآنلاین| کمال سجادی، سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری و دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان، درباره خصوصیات رئیس دیوان محاسبات کشور گفت: دیوان محاسبات باید بر جریان‌های مالی دستگاه‌های کشور نظارت داشته باشد تا ناکارآمدی‌های مالی سازمان‌ها رفع شود.

وی افزود: یکی از مهمترین وظایف مجلس شورای اسلامی نظارت است که مجلس یازدهم باید تلاش کند که این نقش را تقویت کند.

وی همچنین گفت: یکی از مواردی که می‌تواند تقویت کننده نقش نظارتی مجلس باشد دیوان محاسبات کشور است که وظیفه مهمی در ارزیابی جریان‌های مالی سازمان‌ها و دستگاه‌های کشور دارد.

سجادی در ادامه تاکید کرد: بر این اساس و در وهله اول دیوان محاسبات باید کارآمد شود و از انفعال خارج شود و این وظیفه بر عهده نمایندگان مجلس یازدهم است.

سخنگوی جبهه پیروان با اشاره به اینکه رئیس دیوان محاسبات باید پاکدست باشد، گفت: کسی که رئیس این نهاد مهم نظارتی می‌شود باید سوابق مالی شفاف و پاک داشته باشد، نه اینکه مانند برخی ادوار شخص رئیس دیوان آلوده باشد.

وی در پایان تاکید کرد: رئیس این نهاد علاوه بر پاکدستی باید شجاع و متخصص هم باشد، یعنی بتواند مسائل مالی را به درستی تحلیل کند و به مجلس شورای اسلامی پاسخ دهد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها