کد خبر: 429453
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۹ ۱۳:۳۸:۵۸
| |

ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه:

جریان تحریف آدرس اشتباه به مردم می‌دهد

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: تلاش جریان تحریف ارائه آدرس‌های غلط به مردم است تا راه‌حل مشکلات کشور را به جای مقاومت و ایستادگی، سازش با آمریکا و عقب‌نشینی از مواضع استراتژیک نظام جمهوری اسلامی از مسائل منطقه نشان دهد.

جریان تحریف آدرس اشتباه به مردم می‌دهد
کد خبر: 429453
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۹ ۱۳:۳۸:۵۸

اعتمادآنلاین| عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: جریان تحریف تلاش می‌کند تا با ارائه آدرس‌های غلط به مردم، سازش با آمریکا را راه‌حل برون‌رفت از مشکلات نشان دهد.


حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: تحریف زمینه‌ساز یا بسترساز تاثیرگذاری تحریم بر افکار عمومی جامعه به منظور تسلیم شدن در برابر خواسته‌های غرب و آمریکاست.

او ادامه داد: این جریان که بیشتر در مطبوعات و برخی از جریان‌های سیاسی غرب‌گرا ظهور و بروز دارد، در تلاش است تا هرگونه رشد و توسعه کشور را مستلزم ارتباط با آمریکا و غرب نشان دهد و مردم را از توسعه کشور بدون ارتباط و مذاکره با آمریکا مایوس کند؛ همچنین تلاش دارد تا پیشرفت و موفقیت‌های کشور را در عرصه‌های مختلف کمرنگ جلوه داده و ضعف‌ها و کاستی‌هارا پررنگ نشان دهد.

ترقی افزود: تلاش دیگر این جریان ارائه آدرس‌های غلط به مردم است تا راه‌حل مشکلات کشور را به جای مقاومت و ایستادگی، سازش با آمریکا و عقب‌نشینی از مواضع استراتژیک نظام جمهوری اسلامی از مسائل منطقه نشان دهد.

فعال اصولگرا گفت: همچنین جریان سازش تلاش دارد تا ذائقه مردم، جامعه و به خصوص نسل جوان را نسبت به اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی تغییر دهد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه، بیان کرد: جریان تحریف سعی می‌کند با بزرگنمایی مشکلات و تحریک مردم به شورش و مقابله با نظام اسلامی تاب آوری مردم را در برابر مشکلات ناشی از اهداف و آرمان‌های خود تضعیف کرده و سعی کند جامعه را از همراهی با سیاست‌های کلان نظام و اهداف انقلاب و رهبری عقب بگذارند.

او تاکید کرد: توجه به رفتار این جریان در جامعه و مطبوعات ثابت می‌کند که آنها عمدتا به حاشیه‌سازی و پرداختن به مسائل فرعی و سیاه‌نمایی در مسائل کشور مشغول هستند و سعی دارند راهکار‌هایی را که منوط به تسلیم در برابر غرب و پذیرش سیاست‌های غرب و آمریکاست را تبلیغ کرده و این نوع مسائل را در جامعه و پررنگ کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها