کد خبر: 438671
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۲ ۱۰:۳۴:۳۵
| |

رئیس بنیاد شهید: 30 هزار فرزند شهدا و جانبازان بالای 70 درصد استخدام می‌شوند

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تا پایان برنامه ششم توسعه، حدود 30 هزار نفر از فرزندان شهدا و جانبازان بالای 70 درصد به استخدام دستگاه‌های اجرایی در می‌آیند.

رئیس بنیاد شهید: 30 هزار فرزند شهدا و جانبازان بالای 70 درصد استخدام می‌شوند
کد خبر: 438671
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۲ ۱۰:۳۴:۳۵

اعتمادآنلاین| سعید اوحدی، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز سه‌شنبه در ارومیه گفت: مراحل اجرایی و شناسایی فرزندان شهدا و جانبازان بالای 70 درصد آغاز شده و لیستی از این افراد تهیه و در اختیار نهادهای مسوول قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بعد از آزمون دستگاه‌های اجرایی که ماه آینده برگزار می‌شود، امور رسیدگی به روند استخدام این نفرات آغاز خواهد شد.

معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: دستگاه‌های اجرایی کشور باید کمک کنند که تکلیف دستگاه‌ها در زمینه استخدام تمام فرزندان شهدا و جانبازان بالای 70 درصد تا پایان برنامه ششم توسعه عملی شود.

اوحدی درخصوص اهداف سفر به آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: طی تفاهم‌نامه که با دستگاه‌های استانی منعقد شده، زمینه اشتغال 2 هزار و 300نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران در این استان فراهم شده است.

وی بیان کرد: همچنین تفاهم نامه ساخت یک‌هزار و 500 واحد مسکن برای این قشر نیز در این سفر به امضا می‌رسد.

سعید اوحدی معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در ابتدای سفر به آذربایجان‌غربی با استقبال استاندار و جمعی از مسوولان استانی به مزار شهدای ارومیه رفت و به مقام شامخ شهدا و یادبود شهید باکری و آرامگاه شیخ غلامرضا حسنی نماینده سابق ولی فقیه در آذربایجان‌غربی ادای احترام کرد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها