کد خبر: 451840
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۳ ۱۳:۴۳:۵۲
| |

نماینده مشگین‌شهر خطاب به نماینده شازند:

لازم نیست شما به ما درس غیرت دهید

یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در پاسخ به اظهارات یکی از نمایندگان باید بگویم که اولا لازم نیست شما به ما درس غیرت دهید، نام آذربایجان با عنصر معرفت، غیرت، نجابت، شجاعت، وطن‌پرستی و ولایت عجین شده است.

لازم نیست شما به ما درس غیرت دهید
کد خبر: 451840
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۳ ۱۳:۴۳:۵۲

اعتمادآنلاین| عباس‌زاده گفت: در پاسخ به اظهارات یکی از نمایندگان باید بگویم که اولا لازم نیست شما به ما درس غیرت دهید، نام آذربایجان با عنصر معرفت، غیرت، نجابت، شجاعت، وطن‌پرستی و ولایت عجین شده اما اگر امروز برخی جرات می‌کنند به عنوان مهمان برادران مسلمان ما در باکو خطاب به مردم ایران شعری را به جهت معکوس و واگرایانه قرائت کنند نتیجه همین نگاه‌ها و تصمیمات تنگ‌نظرانه است.

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به حواشی اخیر شعرخوانی اردوغان تاکید کرد: مرزهای ایران و جمهوری آذربایجان مرزهای دوستی و برادری بین دو ملت و با مشترکات مذهبی، تاریخی و فرهنگی بسیار است.

محمود عباس‌زاده‌مشکینی در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس گفت: جناب اردوغان خوب یه پرچم سه رنگ ایران نگاه کن، آیا آن دو هلال میانه که به ذوالفقار حضرت علی (ع) می‌ماند را می‌بینید که همانا نشان برآمدن قدرت جمهوری اسلامی ایران و حاکمیتی مبتنی بر مکتب متعالی اسلام محمدی با سازوکار مردم‌سالاری دینی است که عمق استراتژیک آن از دریای سرخ تا مدیترانه را در برمی‌گیرد، اقتداری که مردم سراسر مسلمان و عاشورایی جمهوری آذربایجان نیز با شور و اشتیاق به آن می‌بالند، آقای اردوغان آیا نظامی گنجوی را می شناسید؟ آیا مجسمه او را در باکو دیده‌اید؟ آیا سروده‌های وی را شنیده‌اید؟

نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس افزود: مرزهای ایران و جمهوری آذربایجان مرزهای دوستی و برادری بین دو ملت و با مشترکات مذهبی، تاریخی و فرهنگی بسیار است. باید محور مبتنی بر تفکر مکتب متعالی اهل بیت تقویت شود.

عباس‌زاده ادامه داد: در پاسخ به اظهارات یکی از نمایندگان باید بگویم که اولا لازم نیست شما به ما درس غیرت دهید، نام آذربایجان با عنصر معرفت، غیرت، نجابت، شجاعت، وطن‌پرستی و ولایت عجین شده اما اگر امروز برخی جرات می کنند به عنوان مهمان برادران مسلمان ما در باکو خطاب به مردم ایران شعری را به جهت معکوس و واگرایانه قرائت کنند نتیجه همین نگاه‌ها و تصمیمات تنگ‌نظرانه است.

منبع: انتخاب

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها