کد خبر: 451850
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۳ ۱۴:۰۱:۴۳
| |

سخنگوی هیات منصفه جرایم سیاسی و مطبوعاتی مطرح کرد:

محکومیت نعمت احمدی در دادگاه جرایم سیاسی

رای شعبه 9 دادگاه کیفری یک استان تهران - ویژه رسیدگی به جرایم سیاسی و مطبوعاتی - درباره نعمت احمدی وکیل دادگستری که با نظر هیات منصفه جرایم سیاسی و مطبوعاتی مجرم و مستحق تخفیف شناخته شده بود، صادر شد.

محکومیت نعمت احمدی در دادگاه جرایم سیاسی
کد خبر: 451850
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۳ ۱۴:۰۱:۴۳

اعتمادآنلاین| رای شعبه 9 دادگاه کیفری یک استان تهران - ویژه رسیدگی به جرایم سیاسی و مطبوعاتی - درباره نعمت احمدی وکیل دادگستری که با نظر هیات منصفه جرایم سیاسی و مطبوعاتی مجرم و مستحق تخفیف شناخته شده بود، صادر شد.

احمد مومنی راد، سخنگوی هیات منصفه جرایم سیاسی و مطبوعاتی، یکشنبه 27 مهر 1399 خبر از برگزاری دومین پرونده جرم سیاسی در شعبه 9 دادگاه کیفری یک استان تهران با حضور هیات قضایی به ریاست قاضی محمدی کشکولی و با حضور هیات منصفه جرایم مطبوعاتی و سیاسی داد.

سخنگوی هیات منصفه جرایم سیاسی و مطبوعاتی اظهار کرد: پس از تفهیم اتهام، نعمت احمدی به عنوان متهم جرم سیاسی با اتهام نشر اکاذیب دفاعیات خود را شرح داد و با اتمام دفاعیات متهم، هیات منصفه تشکیل جلسه داد و سپس به اتفاق آرا، آقای نعمت احمدی‌نسب را مجرم و همچنین با اکثریت آرا در عین حال مستحق تخفیف دانست.

بر اساس این گزارش، امروز رای شعبه 9 دادگاه کیفری یک استان تهران ابلاغ و نعمت احمدی به اتهام نشر اکاذیب به شش ماه حبس محکوم شده که البته این محکومیت به پرداخت پنج میلیون تومان جزای نقدی بدل از حبس تبدیل شده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها