کد خبر: 456253
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۴ ۰۹:۵۶:۰۰
| |

نماینده زاهدان: 80 درصد لایحه بودجه 1400 باید تغییر کند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بالای 80 درصد بودجه باید تغییر کند. به عبارتی کل بودجه باید دستخوش تحول اساسی قرار گیرد و این تغییر باید از سوی خود دولت انجام شود.

نماینده زاهدان: 80 درصد لایحه بودجه 1400 باید تغییر کند
کد خبر: 456253
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۴ ۰۹:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| فداحسین مالکی نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی درباره کلیات لایحه بودجه 1400، اظهار داشت: بودجه 1400 دارای هزار و یک ایراد است؛ با توجه به ظرفیت بالای متخصصان در سازمان برنامه و بودجه انتظار ارائه این لایحه بودجه شکننده را نداشتیم.

وی با بیان اینکه دخل و خرج لایحه بودجه 1400 به هم نمی‌خورد، گفت: ماهیت سیاسی لایحه بودجه 1400 بر ماهیت تخصصی و کارشناسی آن می‌چربد و طراحان آن نگاهی به موضوع برجام نیز داشته‌اند.

عضو کمیسیون سیاست ملی و امنیت خارجی مجلس به نشست غیر علنی مجلس مورخ (دوشنبه 8 دی) اشاره و خاطرنشان کرد: بالای 80 درصد بودجه باید تغییر کند. به عبارتی کل بودجه باید دستخوش تحول اساسی قرار گیرد و نظر کارشناسان و نمایندگان بر این است که اگر قرار است تغییری صورت گیرد باید از سوی خود دولت انجام شود.

نماینده زاهدان در مجلس با تأکید بر اینکه دولت نباید کاسه و کوزه لایحه بودجه را سر مجلس بشکند، تصریح کرد: مجلس باید به دولت آینده جوابگو باشد چرا که اگر این لایحه معیوب را تصویب کند دولت بعدی با مجلس یازدهم قطعاً دچار تنش خواهد شد و آنان از مجلس سؤال خواهند کرد که چرا چنین بودجه‌ای را تصویب کرده‌اید، بنابراین مجلس تمایلی به بازنگری در بودجه 1400 ندارد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها